Onsdagens

Trött, så trött. Varit ute i gassande sol hela dagen och längtar redan till helgen då jag kan ligga och sola på balkongen. Läsa tidningar, lyssna på musik, sippa iskall cola-light och bara vara. I min nya fina rosa bikini. Älskar helger även om just den här blir lite speciell eftersom darlingen drar iväg med jobbet. Ikväll blir det på sin höjd "Frusna män söker kärlek" och "Grey's Anatomy" varvat med "Pussycat Dolls 2".

Kvällens
middag: Kelda Spicy Thai, en bit av mitt Tortano och Ramlösa Jordgubb/lime. Där har ni min glamorösa kväll. Vi hörs!
1 Divina:

skriven

Ramlösa jordgubb/lime är min nya favorit, drack den till lunchen idag

2 Anna:

skriven

Jag kunde slagit vad om att du skulle se "Leila bakar" ikväll. Jag tycker det är så typiskt att Grey´s och Leila går SAMTIDIGT, när det för en ggn skull går något so jag tycker är bra så ska det kollidera, hmmm =)



Hoppas du får en härlig lugn kväll nu och att du sover sött!



Kramar

3 Jenny:

skriven

Skulle du kunna sätta upp en lista med vilka produkter du använder och favoriter i sminkskåpet?

Skulle vara roligt med tips:)

Kram och ha det bra!!

4 Madeleine:

skriven

Har också drabbats av en helt otrolig trötthet, man borde ju verkligen bli pigg av solen och få en massa energi!!

Jag tror jag behöver en "Kattadate" för att vakna till liv igen:) Vad säger du om fredagen eller har du andra planer?

Ha en skön kväll nu och sov så sött!

5 Emelie:

skriven

Åh.. det låter precis som en sån helg jag skulle vilja ha... Hoppas på sol på söndag då jag är ledig! =)

Kan meddela att jag ocksåär så där sjukt trött-skyller allt på pollen!

Kramis

Kommentera här: