Mot stan

Mot stan. I svarta ankelboots, rosa sjalen och beiga Zara-trenchen. Har verkligen längtat efter att springa i butiker. Förhoppningsvis möter darlingen upp mig lite senare för en fredagslatte. Perfekt start på helgen!
1 Johanna:

skriven

Låter som en bra fredag. Hoppas på bra shopping, men det är väl aldrig något problem? Hoppas på en liten "inköpsrapport".

Kraaam Johanna

2 Dareling:

skriven

Låter som en bra start på helgen, jag skulle gärna gjort detsamma men istället har jag fastnat framför min fotoskrivare! Lika bra att köra ett race. Men imorgon blir det nog en Java-latte för mig också efter jobbet :)
Hoppas att du får en riktigt bra helg Katta.

3 Marina:

skriven

Låter mysigt. Hoppas ni får en trevlig kväll.

4 Modesty Mia:

skriven

Låter ju helt perfekt! Hoppas det blir en lyckad runda på stan och en god latte=)
Kramis!

5 Therese:

skriven

I know what you mean...:) Var så sugen på att shoppa men idag när det väl gällde hittade jag inte så mycket som jag hade hoppats på... men men, får vara glad för det lilla:) Trevlig helg!

6 Madeleine:

skriven

Själv sprang jag på såväl en kruka på CE som en rosa klänning på H&M :)
Hoppas du fick med dig ngt i påsarna och en latte i magen!
Ha en bra Let´s Dance kväll!
Kram Kram

Kommentera här: