Gårkvällen i bilder


Hittade alltid lika trevliga Ante ute på terassen


Happy! Min f.d. elev. Söta bloggerskan Elin. Så kul att träffa dig igen!

Champagnen flödade verkligen igår. Helt galet. Slappat i soffan med en av mina favoritfilmer. "The Holiday" med Cameron Diaz och Jude Law. Helt underbar och jag börjar verkligen längta till julen när jag ser den. I år ska vi fira jul i här hemma i lägenheten för första gången. Förra året firade jag tillsammans med darlingens familj. Känns stort. I år firar vi tillsammans med Henriks familj och eventuellt min. Ska bli så mysigt!   

Redan kväll och jag har knappt börjat min söndag. Nu ska jag svänga ihop en klassisk pasta bolognese och sen blir det soffan resten av kvällen.

Kram på er!  
1 Malin S:

skriven

Jippi, bilder !!

Lärare goes festive =)

Har du vant dig vid din snyggofrissa nu ?

2 Caroline:

skriven

Vilka fina bilder! Det ser ut som att ni hade en riktigt rolig kväll :) Snygg outfit dessutom. Hoppas du får en mysig söndagskväll! Kram

3 Zandra:

skriven

ÅÅÅå va kul att det nya jobbet känns toppen! Och kul verkar ni verkligen ha haft det! FAB!

Mys o njut vidare av kvällen, KRAMIS

4 mia:

skriven

Vilken skola jobbar du på?

5 Katta:

skriven

Malin: Lugnaste vatten =) Nej, jag har ju inte det. Tycker det är alldeles för mörkt just nu... Usch, känns som jag inte orkar krångla och gå tillbaka heller. Vilken färg blev det på golvet? Kraaam



Caroline: Tack så jättemycket =) Var en riktigt lyckad kväll! Kraam på dig!



Zandra: Ja det känns riktigt skönt! Är så nöjd! Detsamma, kraamar



Mia: Vill inte avslöja det här, hoppas du förstår! Ha en bra kväll =)

6 Malin S:

skriven

Totalt ärligt så är du jättesnygg i den frisyren ! Jag får försöka övertyga dig ;)

Golvet blev....piiiiiip, hemligt än så länge hi hi. Ska fixa det sista med lister och få möblerna på plats innan det kommer före och efter bilder =)

7 Anna:

skriven

Oh vilken Party_Katta, ser skoj ut! Nu blir jag sugen på att parta loss, hmmm typiskt att helgen strax är över, men det har varit skönt att bara tagit det riktigt, riktigt lugnt i helgen, behövde det kände jag =)



Arn tempelriddaren var precis som du skriver bättre än jag förväntade mig, så jag tror att jag och mannen kommer att kila på bio och se fortsättningen, är ju nyfiken..



Förresten, hur går det med datumet, har du och din Susanne fått ihop schemana ännu?



Godnatt och en STOR kram tillbaka =)

8 Emelie:

skriven

Ser ut som ni hade en riktigt lyckad kväll- skumpa är ju aldrig fel! Och lika snygg som vanligt ser jag! Riktigt nice klänning! Kram på dig!

9 Elin:

skriven

Hej söta! Och tack själv så jättemycket för igår, hoppas du hade lika roligt som jag :) Jag ville aldrig att kvällen skulle ta slut, gick alldeles för fort. (Fast inte kön på burger king, haha).



Jag passade på att låna bilden från din blogg, hoppas det var okej. Om den var så snygg på mig vet jag inte, men du strålar!



Hoppas du haft en skön söndag. Min har varit väääääldigt seg... Men det är det värt ibland.

Nu väntar en vecka fylld av jobb och förhoppningsvis träning, nu känner jag att det är dags att ta tag i mig själv. Bye bye, onyttiga mig!



Hoppas du får en jättebra vecka och att jobbet flyter på. Och ifall du har lust med en fika eller en visning av supersnygga lägenheten så får du gärna höra av dig :)



Godnatt, kram kram

10 bitte:

skriven

fina fina bilder

11 Madeleine:

skriven

The Holiday...finns det mysigare film:)



Vad kul det är att du trivs så himla bra på jobbet, det gör mig så glad=)Jag vill också ha arbetskamrater som man får CE-presenter av..haha



Typiskt när man är på IKEA..man glömmer det man ska ha och istället förljer det med en massa annat smått....Så nya snabbkassorna är i gång nu, var ju tal om dom i våras. Smidigt=)



För mig låter fredag väldigt bra för jag tror inte vi får till det innan. Vet inte vad det är men den här veckan är det verkligen massor och jag fattar inte varför allt ska vara på en gång. Fast det är skönt också så kanske det blir rätsida på saker och ting, känner att jag behöver det.



Verkligen så länge sen vi sågs nu...Dåligt av oss, saknar ju verkligen våra fika/stanrundor.

Många kramar och hälsa H



12 Elin:

skriven

oj, ett år sen redan! vad fort det går :)

13 Shadnaz och Emelie:

skriven

Sööööta bilder & Fiin blogg :P

14 Emelie:

skriven

Heeej, du har en jätte rolig blogg, och häftiga bilder :P

Pluss att det är kul att läsa . hehe.

/ Emelie och shadnaz från skolan...elev

Kommentera här: