Hösttrender i senaste ELLE

image449

8 h sömn gjorde underverk. Inte alls lika trött och deppig idag. Ett av kvällens projekt blir att plöja senaste ELLE för att snappa upp lite snygga hösttrender. Förutom skinn, lack och alla starka färger. Plommonlila funkar men jag vet liksom inte om senapsgult är min färg!? Praktiskt taget bott i tunikor och leggins hela sommaren men det börjar bli lite väl kallt ute nu. Behöver ett par nya svarta från Acne och ett lager med långärmade, cardigans och koftor. Det ständiga problemet när hösten kommer. Sen var det ju den där skinnjackan. Vill verkligen ha en! Provade en på HM i veckan som satt riktigt bra men jag vet inte. Kanske får bli den om jag inte hittar någon bättre snart. Nu: läsning i soffan.
1 Divina:

skriven

Himla snygg bänk på bilden. Angående redkens hårinpackning, e den dryg?

2 Malin S:

skriven

Härligt att höra att du känner dig bättre idag. Go kväll du ska ha med Elle. Jag ska städa :(

3 Katta:

skriven

Divina: Mycket! Har nog haft min i typ ett år nu tror jag, dessutom är burken monsterstor så det känns som den aldrig tar slut...
Malin: Uuuh, städa... Har jag också gjort. Eller, jag torkade av spegeln o handfatet i badrummet. Det viktigaste typ ;) Man skulle kanske ta o skaffa sig städhjälp...

4 Ems:

skriven

Svar:mmm...visst är det så! Speciellt nu när det börjar bli kallt ute och sängen är såå varm och skön...
Fast det är ju mysigt med allt höstmode iofs... ;-)

5 Angelica:

skriven

Ja, jag gillade shortsen faktiskt. Lagomt höstiga sådär...
Jag har oxå klädproblem, sommaren var perfekt tycker jag. Leggins och tunika, riktigt bra mode måste jag säga, bekvämt! Nu måste man börja tränga på sig jeans igen...
Jag tror att jag kommer ner till Lisa, men Bill ska på fest med jobbet så jag måste fixa nån hundvakt. Och sen måste jag åka tidigt på lördag, för jag ska hem på kräftskiva. Men jag ska försöka fixa det. Du skulle ner?
Kraam!

6 Modesty Mia:

skriven

Åh vad härligt med Elle! Vardagslyx! Ska nog ta och bläddra lite mer i det senaste numret snart...:) Håller med, senapsgult är en svår färg. Plommonlila däremot - favorit!!:)

7 Anna:

skriven

De är lite mysigt att kunna ta på sig lite varmare koftor nu när hösten närmar sig=)

8 jenny:

skriven

Tack gode gud för leggingsen - men nu är det för kallt .. hade den i fredags och jag frös! suck, hösten har kommit alldeles för tidigt..

9 Katta:

skriven

Ems: Absolut! Höstmode är snyggt, o bekvämt!
Angelica: Blev inte så tyvärr :( Känner mig jättedum som fixat med present o allt! Vi kom fram till Sthlm vid 22-tiden så det var bara att checka in och lägga sig. Var helt slut... Får ta igen det någon annan helg med råge i stället!
Mia: Älskar verkligen tidningar. Finns inget roligare än att bläddra och inspireras. Ja plommon är verkligen en av dem bästa trenderna i höst!
Anna: Absolut! Sen är jag smått fanatisk när det gäller att tända ljus o mysa så jag älskar hösten på det viset :)
Jenny: Eller hur!? Trodde aldrig jag skulle haka på trenden (igen) men nu älskar jag tights o leggins!

Kommentera här: