Ännu ett par HM-skor

  

Outfit: Svarta kortkorta shorts från HM, svarta leggins, sidenlinne och midjekort kavaj. Silverringar i öronen och turkost armband från MarMalaid.
Make: Allt som vanligt! Invigde mitt nya solpuder från Dior (doftar sommar) och mitt nyaste Juicy Tubes i färgen Berlingot. Chanelrosa naglar!
Skor: Svarta peeptoes från HM för 298 kr. Lagom höga klackar och riktigt sköna i början av kvällen. Efter ett tag fick jag såklart skoskav, slår aldrig fel. Bra köp bortsett från att jag vaknade upp med svarta hälar och tår i morse. Surprise!
Hår: Plattat plus en touch av mitt senaste lilla tillskott i badrumsskåpet. Mitt superhypade magic dust a la Dust It från Osis. Volym och rufs i ett!
Förfest: Förfest och förfest. Jag och Susanne. Två flaskor vin och grym playlist.
Snacks: Gröna vindruvor och godis. Tomt i båda skålarna i morse.
Utgång: Strömpis och en snabb runda på Björnstugan innan stängning. Riktigt kul kväll utan större skandaler.
Låt: Wait A Minute - Pussycat Dolls feat. Timbaland. Älskar den!
Nattmat: Intogs på Burger King eftersom jag vägrade gå bort till Behrn Arena och närmaste Max i mina nya klackar.

Den här söndagen blir lugnare än lugnast. Reprisen av Desperate Housewifes står på och jag har precis hällt upp ett stort glas cola-light fullproppat med isbitar. Darlingen drog precis iväg för att spela en runda golf och jag behöver inte göra någonting viktigt på hela dagen - såå skönt.  
1 Charlotte:

skriven

Grymma skor!

2 Katta:

skriven

Charlotte: Jag är faktiskt supernöjd! Billiga och snygga, som hittat! :)

Kommentera här: