Godmorgon skärtorsdag

 
God morgon hälsar Carl från soffan. Soffan som för jämnan ser ut som ett bomnedslag tack vare Carl men kuddarna är i alla fall i soffan och inte på golvet, alltid något.
 
 
Japp, det går undan här hemma...
 
Om några timmar kommer svärfar över och barnvaktar vilden för då ska jag och Philip möta upp kompisarna för en lunch och bio.
 
Skärtorsdagsmys när det är som bäst! 
 
Kram
1 Magda:

skriven

Sötnos!! Mysigt att få vara med farfar och mysigt med bio! Skall ni se Paddington denna gång tro? Både jag och Noah gillade den jättemycket :-)
Nu är inflytt till huset ganska nära va? Hoppas du har lust att bjuda på lite bilder framöver, är nyfiken på era val. Lär bli hur bra som helst!
Kram Magda

2 angelicasvarld.blogg.se:

skriven

Tyvärr kan jag inte säga att det blir bättre när dom blir större...mina är 9, 10 och 11...soffan ser fortfarande ut som ett bombnedslag när de hängt här! tur att dom är söta när dom sover ;-)

En härlig påsk önskar jag dig!

Svar: Hahaha! ;) Kram K
Katta

3 Alexandra H:

skriven

Hej! Vart är det lilla vita sidobordet på sista bilden ifrån?

Svar: Spana in Hay Tray Table! Kram K
Katta

Kommentera här: