Lata sommardagar


Sommar, sommar, sommar!
 
Vilken galen sommarvärme det varit senaste dagarna. Nästan så jag jublar lite i smyg över att vi vaknade upp till regn imorse, haha!
 
Vad har vi för oss? Vi "boar" in oss i nya huset, möblerar och bollar idéer om vad som skulle passa och hur vi vill ha det. I förrådet i carporten ska det läggas in en matta nu i dagarna och längre fram ska ett hyllsystem komma på plats. Har sagt det förr men jag säger det igen. Älskar förvaring!
 
Kram
 
 
1 Jenny:

skriven

Jepp, älskar förvaring jag med, allasmå lådor o fack kan jag pilla med hur länge som helst så var sak har sin plats :) väntar med spänning på fler bilder från huset!

2 Linnea:

skriven

Kul med planering av nya huset! :) Hoppas dock värmen kommer tillbaka! :p

3 Anonym:

skriven

Åh, var är klänningen ifrån? :))

4 Frida:

skriven

Så fin klänning! Tänkte beställa en på nätet.. Vad har du för strl på din? Jag är mellan M och L och på nätet fanns bara S och L! Kram.

5 Linnea :

skriven

Kul o få se liiiite mer från huset. Får man önska ett inlägg om hur er hall ser ut och hur stor den är? Vi ska renovera våran hall nu och är glad för alla tips och idéer :)

6 Mian på Finaste mattan:

skriven

Vi är med fövaringsnördar!

7 ullie:

skriven

så fina ni e.. nää inte regn usch va ja e trött på det. men har man som ni massa spännade att fixa inne o runt om spelar det ju ingen roll då är det nästan för varmt som det varit nu .

Verkligen fint som ni får kramar

8 Eva:

skriven

Hej! Vilken strl tog du på krukan? Velar mellan den som är 15 och den som är 19 cm.

9 Eva:

skriven

Hej! Vilken strl tog du på krukan? Velar mellan den som är 15 och den som är 19 cm.

Svar: Jag valde 19! Kram
Katta

10 Petra:

skriven

Hej,
vilken fin klänning du har.
Var kommer den ifrån?

Kommentera här: