Jobba, jobba, jobba

 
Alltså, den här veckan...
 

Har bara bestått av jobb och mer jobb men nu är i alla fall kvällspasset slut för ikväll så jag hinner titta in här ett litet tag i alla fall. Började som sagt jobba igen i onsdags och eftersom jag jobbar som lärare och eleverna kom tillbaka från jullovet samma dag så var det pang bom direkt. Carls inskolning verkar bara gå bra än så länge och imorgon ska Henrik prova att lämna direkt på morgonen. Kommer väl sitta på nålar på jobbet och bara vänta på en första uppdatering på sms...
 
Min lilla bebispojke!
 
Nu ska jag logga ut för ikväll. Ska försöka svara på fler kommentarer imorgon för jag hann inte riktigt med ikväll.
 
Kram
1 Linda:

skriven

Jaha jobbar du som lärare. Jag har läst din blogg i många år & hade för mig att du hade något "kontorsjobb". Där ser man =) Vilken årskurs har du?

Skönt att det går bra med lille Carls inskolning. Jag jobbar som Förskollärare & har tagit hand om många sådana =) Och i dom flesta fallen är det jobbigare för mammorna än för dom små =)

Kram

2 Karro och King :):

skriven

Oo jag jobbar oxå som lärare och vår dotter skolades in denna vecka oxå.. På måndag lämnas hon för första gången, undra hur det kommer att gå. Hoppas att det gick bra för er!

3 Cecilia:

skriven

Härligt att det verkar gå så bra för Carl med inskolningen.
Trevlig helg!
Kram!

4 Marie:

skriven

Är du lärare? Tänk, jag trodde också att du var "kontorsråtta" av något slag… (ingen värdering i den benämningen).
Jag är också lärare, vi verkar vara flera här i kommentarsfältet.
Vilka årskurser? Ämne?

Kommentera här: