Sommarfrukost

 
Bästa sommarfrullen med kaffe, färskpressad äppeljuice från Kiviks, chiabatta och yoghurt med Paulún-müsli + skivade jordgubbar från lokala Rödsgubben. Mmm...
 
Godmorgon från ett soligt Kungshamn!
 
Härligt att vakna upp till strålande sol efter gårdagen. Allt blir genast så mycket enklare när det inte regnar och oj vad många av er som vill vara med i tävlingen och vinna sminkkitet. Kul!
 
Idag tar vi nog Zitan över till Smögen. Henrik kom hit till kusten sent i fredags så nu har vi äntligen semester tillsammans alla tre. Philip har längtat efter att åka Zitabåt och jag har längtat efter butikerna på bryggan.
 
Happy mama! Ha en fin dag!
1 Nina - Glamourmamman:

skriven

Yummie!! En frukost i min smak :-)

Kram på dig!

Ps: Måste säga att det är så kul att du är i gång med bloggandet som vanligt igen - och du är nog ganska glad att du mår bättre antar jag ;-)

Svar: Vad roligt att du tycker det, det tycker jag också kan jag lova! Underbart att både kunna läsa bloggar OCH blogga själv igen! =) Fy tusan så segt och deppigt det var under några månader där i våras...
Kraam kraam
Katta

Kommentera här: