By Ti Mo

Sköna lite längre linnen med spetskant i mjuk och skön kvalitet. Nya vardagsfavoriter!
 
Märket är by Ti Mo
 
På mellandagsrean (för ett bra tag sen alltså...) lyckades jag haffa två sköna linnen från Ti Mo inne på inrednings- och klädbutiken Huldas som hade världens superrea. Valde ett linne i gammelrosa och ett i ljusbeige. Perfekta baslinnen att ha under koftor och tunikor så det får bli kvällens tips. Mjuka och supersköna!
 
Ikväll ska jag titta på "Bygglov" kl: 20. Det är alltid extra roligt när programmet spelats in i ens egen stad och det är faktiskt en av mina gamla pluggkompisar Jenny som får sin uteplats uppfräschad i kvällens program. Vi pluggade svenska ihop på universitetet under två terminer men så blev hon gravid med sin första pojke och hoppade tyvärr av. Visste såklart att programmet spelats in alldeles här i närheten i höstas men jag hade ingen aning om att det var hemma hos Jenny och hennes familj så det blir jättespännande att se ikväll!
 
Kram
1 Mia ☆:

skriven

Åh, då ska jag också kika på det =) Ha en mysig kväll, kram!

2 michaela- med syskon i magen <3:

skriven

åh vad roligt med en gammal vän i rutan. då förstår jag att du tittar :)

3 Frida:

skriven

Spännande!

4 Hanna Karlsson:

skriven

Vad fina linnen! Vad kul att vännen är med i Bygglov. :-)

5 Hanna Karlsson:

skriven

Vad fina linnen! Vad kul att vännen är med i Bygglov. :-)

6 Julia:

skriven

Vilka fina bilder! :D Kram! // Julle!

7 Victorias provkök:

skriven

Ser fina ut:)
Ha en strålande dag
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

8 Miss Tess:

skriven

Sötaste linnena tillsammans med Rosemunde!

Kram

9 casaofmia:

skriven

Underbara Ti-Mo, jättefina plagg, jag får snart in märket i min webshop, kram och trevlig fredag

10 Lisa:

skriven

Önskar du kunde öka dina uppdateringar!
Säger detta för att din blogg är så himla mysig på alla sätt.
Förstår att det inte är så lätt att få ihop tiden med jobb, barn, familj osv men jag önskar fler/tätare inlägg.
Kram!

Kommentera här: