Just nu!


Mina underbara Mors dags-rosor! Tre tavlor ska upp på väggen bakom soffan och det får bli ett litet tavelbyte här hemma i helgen. Vår stora tavla som vi hade i lägenheten ska sitta på väggen bakom matrumsbordet. Alla dessa projekt! 

Jag jobbar ikväll!

Sitter framför laptopen i vardagsrummet och hela bordet är täckt av pärmar och papper. Bilden ger förmodligen ett helt annan bild av min kväll men min torsdagskväll kommer att bestå av jobb, jobb, jobb...

Nu ska jag fixa till en latte och sen är det back to work igen!

Kram
1 Louise:

skriven

Betygstider??!! Känner igen det där alltför väl! Fast idag är det lugnt här hemma, men på söndag så blir det att parkera sig ett par timmar med pärmar, papper och datorn! Vilka fina rosor du fick på morsdag!! /Louise

2 Michelle:

skriven

Antar att det är betygssättning som gäller så här innan sommarlovet...



Otroligt vackra bilder. Ljuvlig färg på rosorna och kul att få se en glimt av ert fina vardagsrum! =)



Önskar sig en fin morgondag!



Kramar Michelle

Kommentera här: