Eva Solo


I helgen kom jag hem med det här kitet från danska Eva Solo som just nu finns på kampanj på Cervera. En kylskåpskaraff med lock och svart neopren + två fina glas.
 

Kylskåpskaraffen med neopren och vipplock.


Danskarna kan och Eva Solo gör hur mycket snyggt som helst!

Farligt, farligt!

Har en vän som jobbar på en av Cerverabutikerna här i stan och så fort jag går in för att hälsa kommer jag ut med en liten påse. Det finns för mycket fint helt enkelt!

Sist jag var inne i butiken ville jag förhöra mig om att Iittala Kastehelmi var på ingång och med mig hem fick jag en kylskåpskaraff från danska Eva Solo. Har sneglat på karafferna med neoprendräkterna i flera år och äntligen slog jag till.

Karafferna fungerar lika bra till vatten som till varm glögg och vipplocket gör att t.ex. citron- eller gurkskivor stannar kvar i karaffen. Smart!


Mer Eva Solo! Den läckra vattenkannan "AquaStar" är en inflyttningspresent från just vännen som jobbar på Cervera. Tack Ullis!

Nej, nu ger jag snart upp för ikväll här. Natti, natti!

Kram
1 Anonym:

skriven

Älskar Eva Solo produkterna!

Ja jag har en mamma som jobbar på Cervera,farligt farligt:)

2 *Sarasdiary* Gravid v. 28:

skriven

Mycket mycket fina saker :-) Roligt att fynda!

3 Hanna:

skriven

Eva Solo gör sååå fina saker har själv tittat på denna karaff väldigt länge! Kankse borde man slå till nu när det är kampanj!!

Förresten har ni bytt från spjälsäng till juniorsäng till Philip än? Vi ska beställa hem en junior säng till W nu vi tog av ena sidan på spjälsängen men det blev inte så bra då W snurrar rundor i sängen!!;(

kram

4 Helena - barnvakt på Lidingö:

skriven

Gillar också Eva solo kannna!

5 Anna:

skriven

Så fina saker!

6 ia:

skriven

Jag beställde Kastehelmi på http://royaldesign.se/Search.aspx?s=Kastehelmi

och har redan fått dem. Dessutom var de billigare där än på iittala store. Tack för en inspirerande blogg!

7 Sara:

skriven

Det första paketet fick jag i julklapp :)

Kommentera här: