Sunflower


En maffig höstgul solros = höst!

Hej onsdag!

Senare ikväll kommer Henrik hem från Amsterdam och jag vet två stycken som längtar väldigt mycket just nu. En som just nu knappar på sin lilla laptop och en liten kille som sussar sött i sin spjälsäng. Visserligen är pappan i huset bara hemma och vänder för till helgen hoppar han på ett nytt plan men det ska bli otroligt skönt att få ha honom hemma hos oss igen.

Kanske, kanske har han även med sig någon liten present från taxfreen och sånt är alltid mycket uppskattat...

Kramar

1 Anna:

skriven

Förstår att ni längtar! Alltid jobbigt när den man älskar är borta! Solrosen är underbar. En av mina favoritblommor!

2 pernilla nyfiken i en strut ;):

skriven

Måste få fråga, din man är ute och reser mycket, vad jobbar han med?

3 christin:

skriven

Vilken vacker bild! Solrosor är så fina :)

4 Annika:

skriven

Åh jag vill också ha taxfree presenter!!! Du får visa upp sedan vad det blev.

5 Hemma hos Katta:

skriven

Pernilla: Klart man får vara nyfiken i en strut, det är jag också! ;) Min H jobbar som key account manager inom särläkemedel. /Katta

6 Elin - reseledare på Kreta:

skriven

Hoppas ni får en fin helg tillsammans.



Fler bilder på huset nu dåååå ;)

Kommentera här: