Läsa bok & ny vagn


Söndagens långhåriga Philip i cardigan från HM och baggy jeans från Baby GAP.


Bläddrar lite i pekboken "Titta på mig!: Djur långt borta".


Hur gör apan Philip?


Precis när jag fotade som bäst ringde vår porttelefon. Philips nya grej är att han sätter upp ett finger i luften när han hör ett nytt ljud. Mr lillgammal!

Välkommen tisdag och sista dagen i maj!

Tidigare idag kom en avisering om att ett stort paket från den här fina webshopen fanns att hämta ut så nu är äntligen Philips nya vagn här. Jippi!

Nu ska vi bara montera och lusläsa bruksanvisningen innan vi kan ge oss ut för en liten en provrunda. Vilken vagn vi till slut bestämde oss för? En smidig och ursnygg sulky som jag tror Philip kommer älska att åka runt i. Hm, någon som vågar sig på en liten gissning?

Idag när jag kom hem möttes jag av en nyklippt Philip. Philip och hans pappa hade bokat tid på en salong här i närheten och efter att ha fått låna frisörens roliga sprayflaska med vatten så gick det jättebra att sitta still i frisörstolen på en extra kudde.

Nu ska jag dyka ner i den stora kartongen och ta tag i projekt vagn. När jag är klar ska jag sjunka ner i soffan med ett stort glas med den svalkande Loka-nyheten Coconut Dream och en skål jordgubbar. Mmm!

Imorgon lär jag gå upp hutlöst tidigt för då blir det Sthlm hela dagen lång. Är hemma först vid 23 så det blir förmodligen sparsmakat med aktivitet här inne under morgondagen...

Kram
1 BLONDETTY:

skriven

Söta söta Philip! Vad stora de blir snabbt, visst?!



Vi fick testa nya Coconut Dream, fast vi tyckte att den smakade lite solkräm :) Men jordgubbar lät underbart!



Hoppas att du får en bra dag i Sthlm!



Kram

♥♥♥

BLONDETTY

2 Stina:

skriven

Gissar så klart på en Bugaboo bee ; )

3 Madeleine:

skriven

Philip är väldigt lik pappa H tycker jag. Har han börjat svinga med golfklubban ännu?



Ha det bra i storstaden imorgon.

4 Hanna:

skriven

Låt mig gissa antingen en Quinny Zapp extra el Nuna Buggy?? Har jag fel!?? :))) Kramar till er!

5 Emma:

skriven

Mac Laren kanske?

6 Piffa o Puffa:

skriven

Hej!

Läser din blogg varje dag men har nog aldrig gjort ett inlägg. Så söt han är er lilla son, en riktig liten gobit. Själv har jag gjort mitt, har tre barn, så nu är det troligtvis barnbarn som väntar inom kort - och jag är "bara" 41.

Ha en bra vecka.

Kramar Anette

7 Piffa o Puffa:

skriven

Hej!

Läser din blogg varje dag men har nog aldrig gjort ett inlägg. Så söt han är er lilla son, en riktig liten gobit. Själv har jag gjort mitt, har tre barn, så nu är det troligtvis barnbarn som väntar inom kort - och jag är "bara" 41.

Ha en bra vecka.

Kramar Anette

8 Anna S:

skriven

Gissar på en Bugaboo Bee :)



Ha det så i Sthlm imorn. Vi kanske ses på stan :).



Kram

9 Maria - med bebis i magen ☆:

skriven

vad söt han är :)

10 Anna:

skriven

Quinny Zapp Xtra! Bästa sulkyn :)

11 Ulrika:

skriven

Ska bli spännande att se vilken vagn det blev. Som mamma till en 1-åring & en 2-åring måste jag säga att det är enormt svårt att hitta en vagn som tillfredsställer alla behov/väder.. Så det är alltid kul att se vad andra väljer/tycker.

Hälsningar

Ulrika

12 Anna:

skriven

Så söt han och vad han har vuxit=)

13 Travel and fashion:

skriven

Tack får snart bli chokladdoppade:-) Söt pojk du har!

14 ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN:

skriven

Vilken sötnos :)

15 Jenny:

skriven

Söting! Kanske en Mac Laren? Eller en Quinny? Det är en djungel det där med barnvagnar tycker jag... =)

16 Martina:

skriven

Ska ni sälja buggan?

17 Signe:

skriven

Chicco liteway

18 s.m:

skriven

vilken gullunge!

Kommentera här: