J'adore CLEAN


Till vänster nytillskottet Warm Cotton och till höger Shower Fresh i praktisk miniflaska. Små 30 ml parfymflaskor är perfekta att packa ner i resenecessären!

J'adore Clean!

Älskar dofterna från Clean och senaste nytillskottet på badrumshyllan är doften Clean Warm Cotton som jag shoppade på Arlanda när vi kom hem från Kreta i somras.

Alla dofter från Clean känns som perfekta vardagsdofter men min favorit är nog ändå Clean Shower Fresh med toppnot av citron, lime, mandarin och apelsin. Hjärtnoten består av jasmin, liljekonvalj och apelsinblomma och basnoten av mysk och trä. Doftar precis som nytvättat hår, med andra ord så fräscht!

En bodylotion eller härligt löddrande duschkräm med någon av dofterna finns med på önskelistan inför hösten!

Nu: en lugn stund i soffan framför "Halv åtta hos mig"!

Kram
1 Caroline:

skriven

Har precis köpt min första CLEAN doft och jag kan inte sluta dofta på den. Min favorit är Fresh Laundry men strax därefter kommer Warm Cotton :)

2 casaofmia:

skriven

TAck för tips om Clean, har varit sugen på en ny doft ett tag och funderat just på Clean, trevlig kväll

3 Mrs Sessan för Lifestyleblogs.se:

skriven

Clean doftar så gott!! Jag har den frostade flaskan, minns inte vad den heter... Undrar om det inte är den du har faktiskt!?

Men den ligger nerpackad på lager som allt annat haha



Får jag fråga dig, Vad använder du för kamera? Såg på en fönsterbild från nybygget att det såg ut som en kompakt kamera...



Jagar en bra kompaktis att ha i väskan i stället för system kameran & tycker du tar så fina bilder.



Kram

4 Petra-allt om mode:

skriven

Clean är underbart, hade de förut och måste införskaffa igen!

5 emelie:

skriven

jag älskar dom där dofterna. mums.

6 Carolin:

skriven

Jag liksom många andra verkligen älskar dessa dofter. Själv har jag Shower Fresh, men tror faktiskt jag ska skaffa mig någon ny parfym nu till hösten som inte är lika som somrig och ha som "fin parfym".



Kram till dig

7 Jennifer:

skriven

Jag älskar Clean, underbara dofter! :)

8 Boklusen:

skriven

Jag gillar också Clean! Köpte ett tre-pack med mindre storlek på flaskorna för ett tag sedan. Perfekt!

Kommentera här: