Valborgsmässoaftons roligaste!


Mina bilder från "Kungligt snygg" fast hämtade från Ebbas blogg på SVT!

Välkommen Valborgsmässoafton!

Imorse när jag satt uppkrupen i soffan framför Nyhetsmorgon med kaffekoppen i den ena handen och iPhonen i den andra så klickade jag mig in på Ebbas blogg och vad får jag se?

Jo Ebba som nämner lilla "Hemma hos Katta" i ett inlägg med tanke på mitt inlägg om hennes nya stilbok. Blev så förvånad och så glad, såklart! Tack Ebba!

Idag har vi haft en riktig hemmalördag och Philips farfar har varit här på snabbvisit. Vi får se om vi går och tittar på någon brasa ikväll. Alla firanden här i närheten börjar nämligen i senaste laget för en liten kille så vi får se hur om får ihop det med middag och nattning. En extra god middag och familjemys blir det hur som helst!

Önskar er alla en strålande fin Valborg! På återseende imorgon!
1 Madeleine:

skriven

Ha en mysig kväll med eller utan brasa:)



Hoppas vi kan få till en träff snart.



Många kramar

2 Sofia:

skriven

Jag såg också din blogg på Ebbas blogg! Kul!



Önskar dig en trevlig Valborg!



Sofia

3 Hemma hos Katta:

skriven

Sofia: Vad roligt! =) Hoppas du får en jättefin sista april! Här blir det strax grillmiddag, mm...



Kramar K

4 Marie:

skriven

Vad roligt!!

Hoppas du och din lilla familj får en mysig Valborg.

Kramar!

5 pillan:

skriven

:) Va skoj, alltid kul med lite uppmärksamhet;)



Ha det fint//Kramis P

6 Ebba von Sydow, Svt.se/Ebbasblogg:

skriven

Kul att du såg det - ha en härlig första maj! Glada hälsningar från Marianne och mig

7 Åsa:

skriven

Vad roligt! Kul att det uppskattades då :)

Hoppas du haft en fin helg, kram

8 mikaela:

skriven

Kul att se bilder från Smögen och Kungshamn, vi har sommarställe på Bohus-Malmön, nu ska jag kika vidare i din blogg. Hej hej!

9 Liw:

skriven

Kul att hon nämnde dig :)



Måste testa Vågö vid nästa IKEA-visit... e ju en bloggklassiker som man inte riktigt kan motstå... jobbigt :)

10 Evelina:

skriven

Så kul fina du! :) Grattis i efterskott också!

Har varit utomlands en vecka så man hinner missa mycket i blogg värden under tiden. Ni ser ut att ha haft det jättemysigt. :)



Snart är galan! Helt galet vad tiden går fort!

Ska bli så kul att ses. :)



Allt Gott! Kramar Evelina

11 Hemma hos Katta:

skriven

Åsa! Ja det var jätteroligt! =) Detsamma och ha en fin söndagskväll! Kraam K

12 Homestylist:

skriven

Kul!

13 yasmine modell mamma och fru:

skriven

vilken liten goding

allt bra?

ha en underbar kväll kraaam

Kommentera här: