Vattenpussar & björnkramar


"Det finns väl inget bättre än vattenpussar och björnkramar just såhär om hösten..."

Godkväll onsdag!

Idag har vi haft en riktig fixardag här hemma men en skön långpromenad i höstsolen hann vi i alla fall med att flika in mellan tvätt- och städvarven.

Kämpar med en förkyld liten kille här hemma ikväll så jag ville mest titta in lite snabbt och önska er alla en fortsatt mysig kväll!

Puss & kram
1 Britta bloggar:

skriven

haha fint! hoppas lillen kryar på sig!

2 Emma från Kastberga:

skriven

Den tändsticksasken har jag också, jag hjärtar fiskrens design!

Detsamma till dig, fortsatt trevlig kväll,



kram

3 mia:

skriven

detsamma:) Kraaam

4 Camillasnyahem:

skriven

Hoppas han kryar på sig!

5 Jessica - bloggen med inspiration för småbarnsföräldrar:

skriven

Väldigt fint och tänkvärt kort!

6 Malin S:

skriven

Krya på dig Philip! Vattniga pussar och en minibjörnkram från Amy =)

7 Jenny:

skriven

Stackars liten! hoppas han kryar på sig snart. Har en liten sjukling här med. Filippa har varit genomförkyld sen i söndags, fast det börjar bli lite bättre.

Ha en bra torsdag.

Kram Jenny

8 Carro:

skriven

Hej Katta! Har en längre tid besökt din blogg & gillar den skarpt. I helgen kommer min familj att besöka din stad och jag måste bara gå till det mysiga caféet som du brukar besöka ibland, ser så otroligt mysigt ut. Vi har en liten pojk ungefär i din sons ålder och ett litet besök lär det även bli till butiken våra små. Tack för att du ger mig lite inspiration! Ha en fin helg!

9 Annas inspiration:

skriven

Stackars goingen som bivit förkyld. Är han väldigt påverkad? Colin har ju haft en liten förkylning som i stort sett är borta nu.



TACK för orden om gåstolen. Mina föräldrar ska ge lillen en sådan i julklapp och jag tror vi satsar på den varianten som Philip har.



Ha en bra dag!

KRAM

10 LisaMarie:

skriven

Vilket himla sött kort! :)

11 michaela (gravid v 25):

skriven



Nejmen är lillkillen förkyld..hoppas han blir bättre snart så att ni kan njuta av den stundande helgen ordentligt!

12 Camilla:

skriven

Skickar en kram till Philip och en önskan om att han snart ska krya på sig! B var rejält förkyld för några veckor sedan, hostade så hon kräktes stackarn. Var sig inte alls lik. Ryser vid bara tanken.



Kram!

13 Lollo:

skriven

Krya på lille Philip! <3

14 smyckestokig:

skriven

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

15 sofie:

skriven

Hej Katta!

Vill du maila mig din adress?!

Kika in i min blogg så förstår du varför..;)



Trevlig Helg!

16 Hemma hos Katta:

skriven

Carro: Vad roligt, välkommen till Örebro!



Då måste jag även passa på att tipsa om Kids som säljer urfina barnkläder och inredningsbutiken CE som är min personliga favorit här i stan! Båda butikerna ligger på Stallbacken precis mitt över vägen/övergångsstället utanför Våra Små. Det finns även en fin barnbutik som heter Änglarum som ligger på samma gata som ingången till CE. Inte alls svårt att hitta!



Kraam /Kattan



ps. Brogrens har tyvärr inte öppet på söndagar, bara vardagar och lördagar!

17 marie:

skriven

Grattis;) Såg att du vunnit hos "fru sofie" oxå så jag hittade till din blogg, å nu är jag nog fast:) Vilken mysig blogg! Ha en bra dag!

18 Camilla - En mammas dagbok:

skriven

Såg som ovanstående din adress hos Fru Sofie och har med all säkerhet aldrig hittat hit annars, men tacka Sofie för länken hit, får ta mig en kik i blogg.



trevlig helg på dig!

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Kommentera här: