Påskfint i city


Påväg in till stan. Ikväll åker vinterhjulen av och swivelhjulen på!


Påskfint i city med söta påskharar, påskris och våriga lökväxter.


Skylten i min favoritblomsterbutik Zälls här i stan.

Godkväll!

I eftermiddags tog jag och Filip en kort sväng ner på stan för att spana in alla nya fräscha butiker i en av galleriorna här i stan. Ett helt nytt våningsplan och en större hem- och inredningsavdelning på Åhléns. Dessutom nytillskott när det kommer till klädbutiker. Make Up Store och klädkedjan Monki har exempelvis flyttat in och fler butiker öppnar inom kort. Riktigt kul!

Den här onsdagskvällen ska ägnas åt packning inför påskhelgen. Det tar alltid lite längre tid av förberedelse nu när jag inte enbart packar åt mig själv. NAN, flaskor, nappar, blöjor, wipes, babysitter... Listan kan göras lång! 

Måste dessutom komma ihåg att byta hjulBuggan ikväll. Eftersom Filip föddes i januari då det var som mest snö har vi faktiskt aldrig kört vagnen med swivelhjulen på men bättre sent än aldrig! Måste dessutom hinna fixa med två påskägg som ska med i packningen.

Nu blir det andra halvan av kvällens "Halv åtta hos mig". Kram
1 Malin S:

skriven

Hi hi! jag kanske borde kört ett första april-inlägg på syskon till Amy-grejen ;) Närå, än så länge är det ingen nygräddad bulle i ugnen.



Jag tycker absolut att vi ska ses till sommaren. Jag vill ju beundra lille Filip som då kommer vara typ i Amy's nuvarande ålder. Du har en kul tid framför dig =)



Smögen var helt ljuvligt så ett besök dit till sommaren hoppas vi på. Och Gbg är ju nästgårds så dit kan vi ta oss med lätthet.



Kör försiktigt neråt kusten och lycka till med packningen! Kramar

2 Therese:

skriven

Har ni "missat" de svängbara hjulen har ni ju nästan missat hela Buggan:) Själv är jag helt frälst i de svängbara, skulle aldrig palla en vagn med vanliga stora hjul hela tiden...

3 Madeleine:

skriven

Måste kika in och önska er glad påsk och en mysig helg på kusten:)

Vi får planera in ngt nästa vecka eller nästa helg kanske?



Ska snart sova här, sjukt trött och illamående. Hoppas att det precis som ditt går över snabbt:(



KRAAM



Ps. Kör försiktigt och hälsa Filip:)

4 Zandra:

skriven

Hihi jag de känns bra och valen kommer kunna hålla ett par år, tills man e sugen på nytt ;-)

Hoppas ni får en mysig påsk, den första som en egen liten familj! ;-)

Kör försiktigt och ha de mysigt. Glad Påsk!

Kramar

5 janni-gravid i vecka 39 <3:

skriven

Så fin blogg du har!!

Vi ska också ha precis den vagnen, såå snygg!

hur gammal är er son?

Kommentera här: