Slutet gott & gott nytt år!

Då var vi framme vid den sista dagen på år 2010!

Tänk vad mycket som hänt under året! En vacker vinterdag i kallaste januari blev jag stolt mamma till världens finaste Philip och bara kort därefter köpte vi det vita huset som vi flyttar in i under hösten nästa år.

Det har varit ett otroligt omvälvande år på gott och ont men jag känner mig otroligt lyckligt lottad och tacksam över allt positivt som hänt mig i år, mitt bästa år någonsin!


Nyårsafton 2009! Väldigt höggravid med Philip i magen.


Min svägerska Katta och jag försökte vinna över killarna i frågespel efter tolvslaget. Fick skåla in det nya året i Pommac och jag minns att jag var så besviken över att inte ens känna minsta lilla värk under hela kvällen.

Idag på självaste nyårsafton för exakt ett år sen var Philip beräknad men han valde som ni minns att stanna kvar i magen i hela elva dagar över tiden. Ni var många som väntade med mig och jag minns att jag kände ett enormt stöd och pepp från många av er på sluttampen. Så kom han då äntligen måndagen den 11 januari 2010, som vi väntat och längtat!


En två dygn gammal Philip i sin lilla plastbalja på BB USÖ.

Jag känner mig tyvärr fortfarande krasslig och tidigare idag tempade vi Philip som även han visade sig ha feber så våra nyårsplaner ställdes in och det nya året kommer i stället att firas in här hemma. Vad är väl en bal på slottet?

Henrik åkte iväg för att handla hem mängder av mat tidigare idag och han har planerat för en riktigt god trerätters så jag ser fram emot en lugn och skön nyårskväll tillsammans med mina två favoritkillar här i världen. Familjemys!


Nyårsdukningen i fjol gick i vitt och svart.

Gott Nytt År till er alla som följer mig och Philip! Vi får se om jag kan få ihop någon liten tillbakablick i bilder av året som gått och om inte så ses vi igen 2011!

Kram
1 Mia:

skriven

Önskar dig gott nytt fina vännen:)



Kram M

2 Hanna:

skriven

Gott Nytt år till er gumman! Ni får krya på er:)

Stor kram

3 17 Cherry Tree Lane:

skriven

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och din fina familj!

Kram C

4 Anna:

skriven

Gott Nytt År! Ser framemot att följa er även nästa år och framförallt lille Philip och flytten till huset :)



Själv ska vi också fira hemma med lilla familjen, blir faktiskt ganska skönt. Men nästa år hoppas jag på fest, perfekt att köra varannat år ;) Krya på er!



kram Anna

5 Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

skriven

GOTT NYTT ÅR. Hoppas att du får ett toppen 2011.

6 michaela (gravid v39):

skriven

Gott nytt år...hoppas även detta blir av den bästa sort!

7 Mia:

skriven

Önskar dig allt gott Katta!

8 camilla:

skriven

Gott nytt år! Familjemys på nyårsafton låter inte alls tokigt :) Hoppas du mår bättre! Alltid lika trevligt att klicka sig in här!



Kraam

9 BLONDETTY:

skriven

Vi önskar dig FINA Katta ett alldeles magiskt, underbart, sagolikt, roligt, spännande, fantastiskt & GOTT NYTT ÅR!



Varma kramar från

BLONDETTY-tjejerna!

10 Therese:

skriven

Gott Nytt År! Ser fram emot att fortsätta att följa dig och Philip under år 2011!

11 Karin:

skriven

Gott Nytt År!

12 Veronica:

skriven

God fortsättning!



Kram kram!

13 Elsa Henriksson:

skriven

Hej Katta!

Gott nytt år! Om 2010 var ett bra år så kommer 2011 bli ännu bättre:) Eller hur?! Hoppas vi ses i veckan. Kramar Elsa

14 S:

skriven

Gott Nytt År!

Hoppas 2011 blir ett riktigt super år!

15 anna h:

skriven

Gott nytt år gumman

Kommentera här: