Sommar, sommar, sommar


Dagens mest uppfriskande. Loka med smak av jordgubbar och guava.

Idag har vi varit ute på vift. Köpt blommor till krukorna balkongen och hunnit med en sväng ut till Marieberg. Hämtade upp den kvarglömda skinnjackan och passade på att ta ett varv i butikerna när vi ändå var där.

Fick med mig två nya BUS från Kicks och lite smått och gott från HM. Ska uppvakta en söt liten fyraåring nästa helg hemma i Falun och jag måste hitta den perfekta presenten. Än så länge har jag bara hittat en cool resväsketag med Hello Kitty plus ett gäng söta hårspännen och snoddar så jag får ta ytterligare ett varv på stan i veckan.

När vi kom hem landade jag på balkongen med ett glas iskall cola-light och hann både bättra på färgen och plöja "Mossvikenfruar" av Emma Hamberg. Nu har vi precis ätit grillmiddag på balkongen och nu är det kvällens mamma-gala som fångar mitt intresse. Mest för att Charlotte Perrelli är med måste jag erkänna.  

Vilken underbar helg. Älskar värmen och sommaren! Kram
1 Cicci:

skriven

Låter som du har haft en händelserik morsdag. Bra, att du fick tillbaka din jacka :D Annars är det så tråkigt att slarva bort saker som man tycker hemskt mkt om. Kram

2 http://www.elliesdagbok.blogg.se:

skriven

Ett tips på present e en rosa kartong med "färdiga" ingredienser till fina cup cakes i prinsess tema. Finns i vanliga Ica, city gross.



Jättefin flickig förpackning!

3 christin:

skriven

Ja det är så härligt med sommar! Den där Loka smaken är jättegod :)

4 www.alexandrastyle.se:

skriven

Älskar sommaren, älskar LOKA, älskar smaksatt bubbel =)



Kram

www.alexandrastyle.se

5 Ann-Louise:

skriven

Tur med jackan du, man tror inte folk är såna längre att de lämnar in saker.



Ha nu en skön vecka, det närmar sig avslutning och sommarlov!



Kramar

6 sofia:

skriven

Jag har en fyraårig dotter och det låter som du är på helt rätt spår med presenterna :)

7 Starmama ♥:

skriven

Hejhej!



Jag gillar också Perrelli :-)



Förresten, är East West det bästa SUSHI-stället i Örebro?



KRAMIS!

8 Sandra:

skriven

Jaa vi provsmakade den i helgen när vi renoverade i värmen, den blir helt klart en ny favorit i Loka hyllan :)



Hoppas du mår bra annars?



Kraam

9 Anna:

skriven

Den Lokan är underbar=)

10 Annas inspiration:

skriven

Visst är det HÄRLIGT väder!

hoppas allt är bra med dig raring

Kram Anna

11 Emelie:

skriven

Oj, vilken tur du hade med jackan! Skönt att det finns ärliga männsikor!



Visst är det härligt med lite värme- äntligen!!



Ha en bra måndagskväll sötnos! Kram kram

12 Hanna:

skriven

Hej, hej! Ett säkert tips när man ska köpa fina och roliga barnpresenter är Våra Små på Kungsgatan. Dit går jag alltid när jag ska på barnkalas! Har bl.a. jättesöta Hello Kitty-smycken... Alltid lika roligt att läsa din blogg. Kram

Kommentera här: