Helgmys


Ångrar inte att vi valde att satsa på ett helvitt kök. Just nu är det vitt med enstaka inslag av svart. Älskar gråskalan mot allt det ljusa.

Konstigt att det kan vara så underbart mysigt att få komma hem på fredagen, korka upp en flaska gott rödvin, fixa till lite småplock och börja laga till någon riktigt god middag. Fredagar är verkligen den bästa dagen på hela veckan, semester som jobbvecka!

Kom precis hem med en bukett fräscha snittblommor som jag ska sätta i vatten och sen ska jag dra igång med middagen. Ikväll äter vi min saffranspasta med bl.a. kyckling, chili och kräftstjärtar. Desserten står redan i kylen. Helgmys!

Hoppas ni alla får en riktigt bra start på den här helgen! Kram
1 Cicci:

skriven

En fräsch bukett med snittblommor gör hemmet så mycket hemtrevligare. En bukett med vita gladiolus fick även följa med mig hem innan dag.



Ha en trevlig kväll!

Kram

2 Nicky:

skriven

Riktigt snyggt kök!! Andra färger kommer till sin rätt när basen är vit!



Hoppas du får en toppen helg!



Kram/Nicky

3 Susanne:

skriven

Jättesnyggt med det vita, me like!

Ha en mysig kväll



Kram

4 Travel and fashion:

skriven

Hur funkar det med sån där vit bänkskiva? Blir den inte lätt förstörd av heta kastruller och skvätt från matlagning etc? Kallas den typen av bänkskiva nåt särskilt? Särskilt material?

5 Ann-Louise:

skriven

Det är härligt med fredagar, håller med dig helt..och bäst är att hela helgen är kvar sen!



Ditt kök är min inspiration nu när vi ska göra om vårt i höst. Undrar över er vita bänkskiva. Den är beställd från IKEA också?



Kram och mys vidare i helgen nu med garderobsplaneringen.

6 Madde:

skriven

Jag också väldigt förtjust i vita kök! Vårat är inte heeelt vitt, men till stor del, och det är så skönt att kunna ändra "piffet" till vilken färg man vill :)

7 sofia:

skriven

Låter superhärligt!



Ni har det så fint hemma, gillar verkligen ert vita kök. Tycker det är jättesnyggt med det vita kaklet.

8 Sue:

skriven

Jättefint kök!!!!!!! Älskar vitt, bigtime!!!



Fredagar är underbara. Den bästa dagen på hela helgen tycker jag!!!!!



Hoppas resten av helgen blir fin för dig stumpan......



Puss

9 Therese:

skriven

Det är jättefint med helvitt! Skönt att du är nöjd med känns så bra när det blir rätt. Nu är vi hemma från seglingen, känns super skönt att vara hemma igen. Men det har varit skoj förstås, jag ska lägga upp mer seglarbilder nu när vi har el och uppkoppling igen, mer bloggande :) Vad ska du hitta på idag? kramar

10 Karin:

skriven

Åhh, det låter verkligen som en perfekt start på helgen. Jag håller verkligen med dig om att fredagen är den bästa dagen på hela veckan. Det är en speciell känsla och stämmning överallt.



Hoppas ni får en riktigt mysig helg!



Kramar

11 Madeleine:

skriven

Köket är jättefint hos er :) Kul med lite snittblommor.Har faktiskt också inhandlat :) kram

12 fia:

skriven

det är verkligen så snyggt med en bukett så där . gillar bloggen din .

13 madde:

skriven

borta bra men hemma bäst

14 Sara:

skriven

Va fräscht det ser ut!



Kolla gärna in min tävling i bloggen som är igång just nu, du kan vinna din alldeles egna Voodoll :-)

Kommentera här: