Helgens shoppingpåsar



Delar av helgens shopping mitt på vardagsrumsgolvet. Kanske dags att börja packa upp alla fina saker? Den största påsen är faktiskt inte min. Kärade ner mig i både en volangkjol och en volangklänning inne på AcnebutikenNorrmalmstorg men det blev inget köp för min del. I påsen ligger i stället Henriks nya kostym.  

Nu ska jag snabbt fräscha till mig och sen ska jag cykla ner på stan i regnet för att ta en latte. Hoppas hinna hem till kvällens "Idol 2008". Ha en mysig kväll, kram!
1 Caroline:

skriven

Kommer du visa upp dem i bloggen? Det skulle vara kul att få se alla inköp :)



Låter som att du kommer få en riktigt mysig tisdagskväll! Kram

2 Malin S:

skriven

När påsarna är så ûberstiliga är innehållet säkert likaså. Håller tummarna för att du visar senare när du får tid =) Hoppas att regnet höll sig ovan molnen när du cyklade. Jag har cyklat i regn vid tillfällen idag a 3 km och två av dem var i ösregn. Urk.

3 Anna:

skriven

Jag vet vad som är i påsarna =D



Hoppas du får en mysig fika med kollegorna, själv håller jag ett vakande öga från soffan på darlingen som moterar vårt nya sideboard, hehe ;-)



Stor kram!

4 Helén:

skriven

Acnes finfina volangkjol är to die for. Tyvärr inte så billig =) Verkar som ni haft det trevligt i Stockholm i alla fall, kul att du träffade Anna. Kram

5 jessica:

skriven

skulle vara härligt att förnya garderoben nu lite till hösten :)

6 Therese:

skriven

Weei, shopping, mais oui. Hoppas vi får se innehållet snart:)

7 Katta:

skriven

Alla: Klart jag visar upp innehållet i påsarna, måste bara ta upp sakerna och fota först =) Kraam på er!

8 Emelie:

skriven

wohoo vad spännade! Längtar efter bilderna!!

Ha en mysig kväll med kollegorna och idolsoffan!

Kram

9 Elin:

skriven

Ah, det låter perfekt! Får hugga en sådan nästa gång dår då.



Har du bestämt dig angående marimekkoskålarna än? Jag var ju på Fabriksbutiken i Vingåker i helgen och hittade den svarta för 179 kronor. Tänkte genast på dig men har ju fortfarande inte ditt nummer, ifall jag skulle köpt med mig en sådan till dig! Men, jag tycker nog faktiskt att den frostade är snäppet vassare..



Förövrigt så älskar jag mina fyra kivilyktor :)



Hoppas du hade en trevlig eftermiddag med kollegorna. Vi får styra upp en fika snart! Kram.

10 Elin:

skriven

Haha, oups. Någon råkade visst spamma..

Kommentera här: