Nya höststövlarna


Mer shopping! Mina nya stövlar från Vagabond och Scorett.

Här är mina nya stövlar som jag kom jag hem med igår. Shoppade ett par nättare stövlar från Vagabond i måndags men så ångrade jag mig och hittade det här paret inne på Scorett. Fler detaljer och grövre siluett vilket passar mig perfekt i höst. Både jag och Madde var överens! Tanken är att jag ska ha stövlarna inomhus på jobbet men det kommer bli svårt att inte behålla snyggingarna på när det är dags att gå hem för dagen.

Ikväll är det jag som fixar middag här hemma och H har önskat min paradrätt. En krämig saffranspasta med smak av vitt vin, vitlök och cayenne med kräftstjärtar och kyckling. Ruccola till och rött i glasen. Hur gott som helst!

Senare ikväll tittar jag självklart på "Idol 2008" där det är glittrande schlagertema kvällen till ära. Min favorit Charlotte Perrelli är gästdomare så det missar jag såklart inte även om kvällens låtval inte var mina absoluta schlagerfavoriter. Med undantag för Friends "Lyssna till ditt hjärta", Shirleys "Min kärlek" och Körbergs "Stad i ljus". Charlottes blogg är förövrigt ett måste för den som missat den!

Hoppas alla får en helt underbar fredagskväll med massor av fredagsmys! Kram
1 Zandra:

skriven

Vilka snygga stövlar! Me LIKE alot ;-D

Förstår att du kommer få svårt att ta av dej dem s

Hoppas på en mysig idolkväll med schlager som tema.. Gillar de tre låtarna du nämnde oxå. Min Kärlek är en gammal favvis. hoppas bara kvällens sångare håller måttet ;-D

Njut av kvällen och kör försiktigt imorn när ni ska till favoritlandskapet DDalarna :-D

KRAMAR

2 Madeleine:

skriven

Stövlarna är sååååå snygga=) Var och spanade på dom där andra idag och jag är lite smått kär i dom...Perfekt när dom var smala i skaftet!



Nu måste jag verkligen kolla in Idol ikväll=)



Hoppas att ni får en riktigt mysig kväll och en bra helg i Falun. Kör försiktigt!

Många kramar Madeleine

3 Jenny:

skriven

Coola! Klänningen du hade på dig häromkvällen var verkligen jättesöt. Trevlig kväll. KRAM

4 Malin S:

skriven

Exakt de schlagerlåtarna ser jag också fram emot =D

ha en supermysig kväll !

5 Sofie:

skriven

Vilka ÛBERSNYGGA stövlar! Jag gillar att de är kaxiga och grova men ändå passar till kjol och klänning och så! Precis min stil, fast, jag skulle aldrig kunna ha dem för haha "skaften" skulle gå ovanför mitt knä eftersom mina ben är som små korta pinnar... =)



Verkligen en jättesnygg klänning du hade i onsdags, asläcker. Jag har heller aldrig beställt ngt därifrån, har fått för mig att dte är omständigt men alla verkar ju göra det och vara nöjda så snart borde även jag göra det...



Ha en jättemysig helg därhemma i Öret, vad säger du? Räknar du också ner fram tills det är OK att plocka fram julpyntet.. Blev inte lite inspirerad imorse när det var 3minus, strålande sol och frost!



KRAMISAR!

6 Marien:

skriven

Vilka fina stövlar!!!

Är dem från Vagabond? Har inte sett dem förr!!

7 Emelie:

skriven

Vilka snygga stövlar!

Kommentera här: