Mer vitt i köket





Behöver göra om lite här hemma känner jag. Vill ha in lite nytt men vet inte riktigt vad. I väntan på något av våra större projekt får jag roa mig med att piffa. Min favoritsysselsättning. Haft svarta vinglas från Finrummet på hyllplanet i köket men nu åkte glasen in i ett skåp. På oviss framtid. Klart mina nya fina champagneglas från Bruka ska få stå framme ett tag. Är faktiskt riktigt nöjd med den lilla förändringen i köket. Ger ett ljusare intryck och lite mer sommarkänsla.

Kom precis hem efter en runda på Marieberg och den söta lilla inredningsbutiken Nice. Hade självklart blivit någon försening med det blekrosa porslinet från Mateus så jag fick bara med mig en grå tallrik hem. Jättefin med spetskant och allt men jag vill såklart ha hem min blekrosa innan jag blir helt nöjd. Bara att hålla tummarna inför nästa vecka. Var verkligen sugen på att shoppa men det blev inte så mycket av det. Letade verkligen men hittade ingenting, såklart. Gick därför glatt loss i tidningshyllan när vi var och storhandlade. Lyckan var total när jag bl.a. hittade Plaza Kvinna med stylishsnygga Charlotte på omslaget.

Kommer inte ha någon dator hemma, eftersom darlingen ska iväg med jobbet, så jag får längta efter bloggen hela helgen. Förhoppningsvis tillbaka på söndag igen. Massor av lyckönskningar och grattiskramar i förskott till Anna och hennes Jens som gifter sig på lördag. Allt kommer bli helt perfekt men glöm inte bort att njuta av dagen. Hoppas alla får en supermysig helg i solen! Kram
1 Divina:

skriven

WOW!

2 Linalotta:

skriven

Riktigt snyggt!

Gillar krukorna med ljus i...både snyggt och praktiskt

3 Anna:

skriven

Tack snälla rara söööta Katta för alla lyckönskningar. Vi hoppas att det kommer att bli en underbar dag och jag lovar att bilder kommer så =)



Superfint i ert kök är förresten (som vanligt!!!) Du har stil du =)



Ta hand om dig nu och hoppas du klarar dig utan internet i helgen, abstinensen kommer ju vara stor på söndag ;-) Ha en härlig helg, det ska jag ha ;-)



Många kramar

Anna

4 Jennie:

skriven

Läser ofta din blogg och kom att tänka på att du nog skulle gilla detta hus, tjejen som bor där var även med i någon av inredningstidningarna, så du kanske redan läst om det =)





Klicka på länken för att se bostaden.

http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx?objektid=461473&popup=tipsaVanPopup&popupWidth=500



5 m:

skriven

Är det inte dags att köpa en egen dator snart? Kanske en vit MacBook eller en rosa LG?

6 Emelie:

skriven

Kan inte annat än att hålla med Anna- du har stil du! Så snyggt!

Kommer sakna nya uppdateringar från dig i helgen!=/

kramis!

7 eva:

skriven

Hej

vad fin blogg du har.

Bra smak



var har du hittat de vita blanka fyrkantiga krukorna?

Jätte fina.



Vore kul o se din hall och mera av ditt kök,



mvh

Eva

8 Martina:

skriven

Vad roligt att höra att du gillar min blogg! Gillar ditt vita hem med mycket högblankt! Köket är jättefint, längtar själv tills vi ska renovera vårt men vi har mycket annat som måste göras innan. När man ser ditt hem ser det så fräscht och fint ut, precis som jag vill ha det men sedan någonstans på vägen hamnar jag i loppisträsket. Älskar att gå på loppis och leta efter 50 - 60 tals prylar! Ha det så trevligt på Satc!

Kommentera här: