Happy New Year i nya klackar




Mina nya skor från Bianco. Skyhöga klackar!

Älskar mina nya festpumps från Bianco som jag planerar att ha ikväll! Fanns i fem färger men svart är alltid mitt förstahandsval när det kommer till skor och kläder. Rött hade annars varit riktigt festligt nu till nyår men jag fegade ur och valde ett säkert kort. Enda nackdelen är att klacken är farligt hög och supersmal så nu måste jag bara lära mig gå snyggt i skorna, haft catwalk här hemma hela julen.

Nu ska jag trippa ut i köket och fortsätta hjälpa till med förberedelserna inför middagen. Kanske t.o.m. måste korka upp en flaska Pol Roger för att komma i riktig nyårsstämning.

Det här blir det sista inlägget 2008 så jag vill bara passa på att önska er ett riktigt Gott Nytt År! Hoppas alla får en riktigt lyckad festkväll oavsett om ni har hemmakväll eller minglar omkring på någon fancy glittrig nyårsfest.

Nyårskramar från Katta
1 Emmma:

skriven

hm..är det dom som finns i lila åxå??



Hoppas det blit ett lyckat nyårsfirande, gott nytt!

2 Madeleine:

skriven

Massor av nyårskramar till Er båda! Hade gärna firat in det nya året med er men när halsen river och nästan rinner så känner man sig lagom rolig:(



Vi får se till att inviga dina klackar snarast. Du med fötterna i dom och jag med dig i armkrok så att du inte trillar;)



Hoppas vi ses till helgen och skåla lite för mig också ikväll! Själv sover jag nog vid tolvslaget...



GOTT NYTT ÅR TILL VÄRLDENS BÄSTA KATTA

3 Madeleine:

skriven

HAHA..du har INTE missat något. Kolla in www.photofunia.com.....;)



Så glad att jag har dig med. Du är bäst!



Kram igen

4 Salissa:

skriven

Åh, supersnygga klackar! :)

Ha en härlig kväll och ett riktigt GOTT NYTT ÅR till dig också!!

5 Miia:

skriven

Vilka snygga skor! Här hemma håller jag & fästmannen oxå på och förbereder kvällens nyårsmiddag. Hoppas du och din darling får det riktigt trevligt & mysigt ikväll. Gott nytt år!

6 Martina:

skriven

Gott Nytt År!

7 Cicci:

skriven

Gott nytt år, Katta!!! Jag hoppas och tror att du kommer blogga lika fantastiskt bra år 2009, som du har gjort 2008. Kram

8 Louise B:

skriven

Gott nytt år!

9 Zandra:

skriven

Gott Nytt År söta Katta!!

Med dem där FAB skorna kan du inte annat ha än en jättetrevlig kväll!

Kramar till dej!

10 Mia:

skriven

Gott Nytt År! Hoppas att ni får en supermysig kväll! Kram.

11 Zandra:

skriven

Gott Nytt År söta Katta!!

Med dem där FAB skorna kan du inte annat ha än en jättetrevlig kväll!

Kramar till dej!

12 Linalotta:

skriven

Wow vilka klackar!

Hoppas ni får en riktigt toppenkväll.



Gott Nytt År

13 Malin S:

skriven

Gott nytt år (igen) va ju bara tvungen att kommentera igen här när du gjort ett gott-nytt-år-inlägg =) Nagellacket är på tork och jag kan inte annat göra än att läsa favvobloggar. Kramar. jo, assnygga skor förresten.

14 Emelie:

skriven

Ja, det är såå värdelöst! Fast nu känns det iaf. lite bättre så jag tänker promt köra på heels- allt för konsten! ;-)



Tror det kommer bli very nice- just nu sitter jag och sippar vitt vin och tittar på när kockarna lagar mat, hehe... Gott Nytt År gumman och hoppas att du får en supermysig kväll med din älskling!

KRAMAR!!



ps. RUSKIGT snygga heels du har köpt!!

15 Charlotte:

skriven

Dom är jättesnygga, jag har dom i rött, älskar dem :-) Gott nytt på dig, kram!

16 Charlotte:

skriven

Ps: Det roliga var att när jag köpte dem tittade jag de svarta och tänkt "de där skulle nog Katta gilla". haha :)

17 stefanweei.blogg.se:

skriven

Gott nytt år!

18 stefanweei.blogg.se:

skriven

Gott nytt år!

19 Alina:

skriven

nice shoes!! Gott nytt år! :)

20 Anna:

skriven

Wow! Grymt snygga!!! :)

Ha en fabolous kväll och Gott nytt år önskar vi dig!

21 grombabem:

skriven

Akkurat de jeg mente når jeg kommenterte da du skulle ut på skoshopping! Jeg har de i blått - og var ute for å lete etter dem i sort i dag, men dessverre uten hell.. ELsker de! Vil ha!!!



Kos deg masse i kveld:):) KLEM

22 Elin:

skriven

Åh, sååå snygg du kommer vara i dem! Jag önskar dig en riktigt kul kväll och ett riktogt Gott Nytt År!

23 Dilek Isabelle:

skriven

vafan!!! du passar i de :( vad är det för strl??? mina 37 var FÖr små och 38 för stora:S snackade med hon i butiken alla verkar ha problem med de skorna...funkade inte ens med inlägg! de e asssssss snygg iaf heh

24 Maria (som kikar in då och då):

skriven

Gott nytt år! Jag ser fram emot alla inlägg under kommande år. Jag undrar vad kvällen bjuder på..jag har nämligen en liten feeling...Det återstår att se om jag har rätt. :-)

25 Angelica:

skriven

Gott Nytt År!! Hoppas ni hade mysigt. Vi var hemma hos Bills pappa på lite middag/fest. Jag var dock nykter, är lite halvsjuk, men det är ganska skönt idag, slippa vara bakis.

Kraam!

26 Hemma hos Katta:

skriven

Alla underbara läsare: Hjälp vad många fina kommentarer =) God fortsättning till er alla!! 2009 - nu kör vi! Kraam

Kommentera här: