I höstens sminkväska

108597-530

Välkomna hem till mitt proppade sminkskåp. Går nog inte en månad utan att jag köper något nytt i sminkväg och det här är vad jag gått loss på i helgen som gick. Enjoy!

- Rosa lyxrouge från Chanel i färgen Be-Bop
- Läppbalsam med doft av marsmallow från MOR Cosmetics. Brukar köra med Smith's klassiska Rosebud Salve i vanliga fall men det här doftar betydligt mycket godare. Som godis. Hittade det inne på Fouchés lilla butik på Köpmangatan. Blev även en ny skimmerkräm från Eyko därifrån. Den oglassiga leksaksburken ni vet!?
- Lancômes senaste mascara Virtuose. Återstår att se om den slår min favorit Définicils.
- Minilack från Mavala i den rosa/ljuslila färgen Glacier
1 Modesty Mia:

skriven

Mums säger jag bara!:) Vilka härliga saker!! Tänk att såna små prylar kan göra en så lycklig. Chanels rouge har jag aldrig testat, jag är en trogen vän av Lancomes men man kanske borde testa nåt nytt nästa gång..?

2 Divina:

skriven

I helgen slog jag till på YSL touché eclat.

3 Emelie:

skriven

Hmm.. du får recensera mascaran sen, är lite
nyfiken på den...

4 Maja:

skriven

Du köper alltid så fina nagellack, skulle önska en lista på alla du har och vilka färger i bloggen :)

5 Katta:

skriven

Mia: Mitt älsklings rouge är också från Lancôme men jag tänkte precis som du. Äh, jag testar. Chanels ger inte riktigt lika mycket färg men annars är det kanon. Älskar den lyxiga dosan!

Divina: Å - älskar den! Plus för att den ser så fancy ut dessutom. Länge sen jag köpte den nu men det får nog bli en ny snart igen!

Emelie: I will! Är jättepetig med just mascaror eftersom mina fransar kräver sin ögonfranstång, så nu blir det upp till bevis!

Maja: Tycker du? Vad kul att vi har lika smak =) Mm, kanske skulle vara något...

Kommentera här: