Bloggen tar ofrivilligt sommarlov



På något sätt har jag lyckats få Internet Explorer att sluta fungera hemma. H hade fixat allt så bra och så kommer jag hem och strular till allt. Inte kul. Grym abstinens redan och det har bara gått ett ynka dygn... Sitter på jobbet just nu men i morgon börjar jag min 5 veckor långa semester så det blir inte mycket bloggande innnan darlingen behagar komma hem. Jo, ni läste rätt. Semester! Första lediga sommaren på 4,5 år. Så otroligt skönt. Kan även berätta att jag har fått ett nytt jobb! Fick veta det nyss så jag är överlycklig just nu! Kommer att jobba i huset som tillhör taket på bilden, typ 10 meter från vår port. Samma sak men nytt (yngre) folk och superfräscha lokaler. Tror det blir riktigt bra. Vi hörs!
1 Karin:

skriven

Grattis till jobbet!

2 Louise:

skriven

Oh va roligt. Grattis till nya jobbet o njuuut av ledigheten!

3 Malin S:

skriven

Grattis till jobbet ! Härligt att ha så extremnära till jobbet. Ha en bra semester ! Kramar/Malin

4 Charlotte:

skriven

Grattis! Blir skaplig skillnad i restid till och från jobbet!

5 Desirée:

skriven

Jobbigt att Internet inte fungerar. Jag känner igen abstinensen, speciellt om det är dåligt väder och man är inne. Grattis till det nya jobbet och till semestern! :)

Kommentera här: