Skål!

Börjar dra ihop sig och jag springer omkring här hemma som en liten skållad råtta. Småstädar, fluffar håret, försöker lära mig gå i mina nya skyhöga ankelboots, tänder för många ljus och förbereder maten. Sluta stressa upp mig kanske vore något inför 2008?

Kvällens meny;
- Fördrink med ädelost-pepparkakor, klassisk laxtoast till förrätt
- Oxfilé från slaktaren här på Väster, rostade rotfrukter, vitlökssmör och tomatrisotto
- Maffigaste chokladtårtan med peanutbutterfrosting

Imorgon ska jag försöka få ihop en resumé av bästa året 2007 och visa valda bilder från kvällen. Gott nytt och stor kram från Katta!
1 Mia:

skriven

Gott nytt år!

2 Helén:

skriven

Gott Nytt År, hoppas ni får det riktigt mysigt. Ser fram emot morgondagens bilder. Kram

3 Madeleine:

skriven

God Fortsättning...
Hoppas att kvällen blev lyckad...Jag "ignorerade" datorn hela eftermiddagen och kvällen igår så jag såg din lilla inbjudan först nu...*synd*
Ha en skön dag idag och hoppas du får en bra start på nya året:)
Kram

4 sofie:

skriven

Gott nytt år katta! Ser fram emot din blogg även detta år!!

5 My:

skriven

Hej o gott nytt! Jag har en liten fråga, varifrån kommer ditt snygga vita matsalsbord och stolar ifrån?

6 Katta:

skriven

Mia: Gott nytt år till dig med!

Helén: Gott nytt år! I år hoppas jag på nytt jobb åt både dig och mig =)

Madeleine: Vad synd, jag borde messat i stället =( Ja idag är man inte pigg precis men det är bara att bita ihop. Ha en bra dag nu!

Sofie: Gott nytt år, i efterskott! Vad kul!

My: Kommer från MIO, vi är jättenöjda =) Gott nytt!

Kommentera här: