Ännu en liten lista...

image444 Bild: Dior

Då var det den dagen igen. Dagen då darlingen åker iväg till Wien. Har inte ens funderat på vilka fjäsk-produkter jag vill att han köper den här gången men jag kommer nog på en liten lista under dagen. Jag med mina listor. Med tanke på att det verkligen är höst i luften kan kanske en bra dagkräm vara på sin plats... Är dessutom i desperat behov av ett nytt rosa rounge. Älskar mitt fantastiska Rose Sablé från Lancôme men jag kanske borde testa något nytt?

Varit på jobbet sen 6.30 och ikväll blir det födelsedagsfirande i Sthlm. Busy, busy.
1 Malin S:

skriven

Hoppas du hade en riktigt kul partykväll i stockholm =)

2 Ems:

skriven

fjäsk..det gillas! ;-)

3 Katta:

skriven

Malin: Kom faktiskt fram så sent att det inte hanns med :( Fick ta igen det igår här hemma i stället! Fast shoppat blev det. Massor :)
Ems: Fjäsk gillas verkligen :)

Kommentera här: