Helgsummering

 
I helgen har vi grillat både kött och fisk och till det grillade har jag druckit rosé - en favorit den här årstiden! Hittade äntligen Hannah och Amandas rosé Perfect day på Systembolaget vid City Gross. Riktigt gott var det och färgen var helt perfekt!
 
 
Av Henriks lillebror fick jag fina födelsedagsliljor som just nu står i en vas och väntar på att slå ut. Tack Martin!
 

Henrik körde förbi Jeremiabageriet på vägen hem från golfbanan i förmiddags. Som ni ser kör vi med mutor i vår familj!
 

Och ÄNTLIGEN kom jag ut i spåret! Med ny träningstop och allt! Tycker att det är rätt svårt att få till träningen när jag är själv med barnen men förhoppningsvis kan jag hitta tillbaka till bra träningsrutiner igen om H håller sig hemma ett tag.
 
Det var lite av min helg. Vi hörs imorgon igen!
 
Kramar
 
1 Fru Bergström :

skriven

Låter som en helt fantastisk helg 😃 duktig du är som tränar, vore trevligt om vi kunde få till en promenad någon gång, här går allt i 190 för tillfället med födelsedagar ( 4 av 6 fyller i maj/juni ) 😊 ha en skön kväll ! Kram Lotta

Svar: Det är som december och januari för oss (gaaanska många födelsedagar att fira). Puh! Ja men absolut! Det vore superkul! Ska kolla lite med H när han är hemma så jag kan lämna killarna hemma! Kram K
Katta

2 Jenny:

skriven

Mutor är aldrig fel :) Tror du verkligen behöver presentera den rosa grejen på första bilden lite närmare, ser fab ut!!Kram på dig!!

Svar: Ja den måste jag visa! Också en fin födelsedagspresent! =) Kram K
Katta

Kommentera här: