Vårtecken

 
Imorse snöade det utanför och jag hittade ett breaking news på mobilen som varnade för blixthalka på vissa ställen. What?
 
Tycker att det känns som våren varit på gång senaste veckorna och den vita påskliljan jag köpte för någon vecka sen har börjat slå ut. Härligt att fylla huset med olika vårlökar nu när vi går mot ljusare tider. Just nu är jag så trött på slask, vabbande och leriga skor. För att inte tala om alla leriga och grusiga skalkläder som jag hittar i torkskåpet på förskolan varje dag...
 
 
Kul att se att så många av er var tävlingssugna!
 
Kram kram
 
1 Anna:

skriven

Hej vilken storlek har du på svenska ten krukan tack på förhand

Svar: Det här är mellanstorleken. Kram K
Katta

2 www.alexandrastyle.se:

skriven

Så fint =)!

Läste näst sista frågan på 10-snabba med dig, he he... du har barn som sover bra va?!...
Vi har kämpat i 3 år med Estelle's sömn och testat ALLT... det enda som hjälper är att hon blir äldre och ge det tid... Ju äldre hon blir, ju bättre sover hon, men synd att säga att det är bra.
Pratat med allt och alla och provat det mesta... Men du har kanske tips =)? Och jaa, detta är så känsligt, för vi har gjort allt...

kram
www.alexandrastyle.se

3 Cecilia:

skriven

När våren verkar dröja lite till så får man själv se till att skaffa sig lite vår-inspo inomhus iaf :)

Kram!

Svar: Men eller hur!? Mycket bra sagt! =) Kram kram K
Katta

4 Anna:

skriven

Ååh mysigt! :)

5 Jenny:

skriven

Alexandrasstyle: vi har samma, vår dotter är 3 år o vaknar ännu ca 4 ggr per natt o två första åren sov jag högst 4 timmar.. All kraft till oss!!

Kommentera här: