Nedräkning!

 
Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker så kvällen kommer att spenderas med Ving-katalogen i knät.
 
Philip har önskat sig en liten handfläkt med Spindelmannen (typ det billigaste i hela katalogen) så en sån får det bli och själv är jag lite sugen på en ny parfym.
 
Tycker alltid det är så svårt med nya dofter och jag vet inte hur många vackra flaskor som står uppradade i badrummet som jag aldrig använder. Inget fel på dofterna egentligen, det är bara inte "jag"!
 

Älskar Viktor & Rolfs Flowerbomb som jag använt i flera år men nu blev jag i stället jättesugen på deras nya doft Bonbon. Älskar rosettflaskan men jag har inte sniffat på den i någon butik så det känns som lite av en chansning, hm?
 
Ikväll tänkte jag knappa in beställningen så det är väl bara att ta ett beslut. Hm, hm...
 
Kram
1 C:

skriven

Hej!
Vi befinner oss just nu hos Lollo och Bernie på Cypern :) Den där spindelmannen-fläkten blev vår räddning på den stekheta transferbussen. Underbar! :)
Ha en fantastisk resa - vart ska ni?

Svar: Haha, den är en hit alltså? Kanske man borde klicka hem två så man har en egen. Vore något att hala fram vid poolkanten ;)
Å så härligt!! Njut! Vi åker till Side =) Kram
Katta

2 Hannah:

skriven

Hej
Lukta på parfymen i Taxfree shoppen på flygplatsen och lämna in beställningen på flyget ner och få den till hemresan istället.
Ha en fin semester
/ Hannah

Svar: Ja det kan jag alltid göra! Vi åker inte från Arlanda (tyvärr) men jag har ju några dagar på mig innan vi åker =) Kram K
Katta

3 Therese:

skriven

Har själv bonbon efter flera års användande av flowerbomb. Och tror inte jag går tillbaka till flowerbomb, så fruktansvärt go är den :)

Svar: Det låter lovande! Älskar V&R!! Kram K
Katta

4 Madde :

skriven

Bonbon luktar supergott, har själv beställt den via min mamma som åker till Turkiet snart:)

Kommentera här: