Livat värre

 
Älskar alla hortensior som finns att hitta lite överallt just nu. Livar upp vilken trist sjukhelg som helst, och så makalöst vackra!
 

Här har vi haft det livat i helgen. Eller inte, haha! Henrik som kom hem från Barcelona i onsdags fick direkt feberfrossa och jag och Carl är fortfarande snörvliga så nu är det full kurering som gäller inför Side. Så typiskt!
 
Nu blir det ett avsnitt av "Solsidan" på fyran innan jag kryper ner här. Så trött ikväll men imorgon har jag massor att göra så då blir det nya tag.
 
Kram kram
1 Lotta :

skriven

Trist med sjukstuga, börjar här hos oss med nu... Hoppas ni hinner krya på er ordentligt innan ni åker till Turkiet 😊 vi får ta nya tag med en promenad eller kaffe när alla är pigga och krya ❤️ Kram kram och krya på er 😉

2 Anette L:

skriven

Krya på er!! ❤️

3 Anna:

skriven

Undrar om du är nöjd med soffan, håller den formen och är den lätt att få ren?

Svar: Vi har haft soffan i tre år nu och vi har varit suuupernöja med valet av skinn. Behöver aldrig oroa mig för att barnen leker/äter i soffan för det är bara att torka av den när den blir smutsig. Just nu är det dags att byta plats på sittkuddarna men annars tycker jag den fixat formen bra. Kram K
Katta

4 Karin O:

skriven

Fint ni har det!

Kommentera här: