Fredagsfin

 
Igår firade jag in helgen med ett efterlängtat besök hos min frisör Sofia på Salong Blonde. Topparna fräschades till och puts väck med sommarens utväxt.
 

Några timmar senare var jag ovanligt fredagsfin i håret och redo att kicka igång fredagsmyset. Det är inte ofta mysisarna får vara med här på bloggen men sanningen är den att jag hoppar i mina myskläder så fort jag får chansen. Att lalla omkring här hemma jeans eller någonting annat tight och stelt är det värsta jag vet.
 
Nu blir det strax "Fångarna på fortet" här tillsammans med Philip. Det bästa han vet. Hej lördag!
 
Kram
1 Sandra:

skriven

Hej! Lite nyfiken, hur gammal är Henrik?

Svar: Utan att avslöja för mycket kan vi väl säga att han är 40+ :-) Kram K
Katta

2 Karro och King :):

skriven

Håller med om mysbyxor, det är sköönt :P Och att bli hårfin är oxå skönt :)

Kommentera här: