BonBon

 
Jodå, en rosettflaska låg och väntade på min flygstol vid hemresan.
 

Den urfina flaskan som jag blir glad bara av att titta på är självklart prydd med en Viktor & Rolf-sigill.
 
 
Vad tycker jag då om doften? Det var kärlek vid första sniffen!  Skulle beskriva den som lite något tyngre och lite kryddigare än min gamla favorit Flowerbomb så det här kommer att bli min nya kvällsdoft. Flowerbomb på dagtid och den här underbaringen det vankas fest. Enkelt och bra!
 
Mmm...
1 Cecilia:

skriven

Vilken fin flaska, och sen skadar det ju inte att den doftar gott också ;)
Ha en fin dag!

Svar: Precis! Fler rosetter åt folket! ;)
Katta

2 Karin:

skriven

Så kul med pafymer! Just nu jobbar jag en från body shop som jag gillar grymt mycket. Dock är de flesta parfymer så dyra! Och då blir man väldigt kräsen ;=)

Svar: Ja men blir ju det. H brukar köpa hem en del när han flyger men det känns ju så trist när man känner att det inte blir rätt och så får flaskorna bara stå där =( Bodyshop brukar ha urgoda dofter!!
Katta

3 Sriwanna Salomonsson:

skriven

Cool flaska

Kommentera här: