Bästa BB

 
Det var länge sen jag tipsade om någonting i sminkväg så därför kommer nu mitt bästa snabb-tips för stressiga mornar.
 
Förra sommaren fick jag chansen att testa den här BB-krämen från No7 och sen dess har jag varit fast. Världens bästa när det ska gå snabbt på morgonen och jag gillar att krämen är precis sådär lagomt täckande. Personligen kan jag tycka att en foundation blir för mycket och det här är någonting helt annat. Mer som en färgad dagkräm.
 
En liten klick av krämen över min vanliga dagkräm, sen på med lite concealer, puder och rouge. Klart!
 
 
Har använt den något mörkare "Medium" nu i sommar men snart får jag nog gå över till "Fair" igen.
 
 
No7 finns bl.a. på HM och utvalda apotek och nu sist slank även ett rouge med. Har använt samma favoritrouge från Lancôme så länge jag kan minnas och den här färgen är nästan identisk. En kall (viktigt) rosa färg som heter "Cool pink".
 
Tips, tips alltså!
 
Kram

Kommentera här: