11 månader

 
Nu när vi är iväg kommer den här lilla godingen fylla 11 månader. Helt galet att han snart fyller 1 år och helt, helt fantastiskt.
 
 
Vet att jag har skrivit samma sak till er som frågat men det här med syskon är verkligen någonting helt fantastiskt. Sen att killarna har några år mellan sig (Philip var drygt 3,5 år när Carl föddes) har hittills bara bara varit positivt. Den där syskonrivaliteten som jag var så rädd för har vi inte direkt märkt av och jag tror att en stor del av förklaringen just kan vara åldersskillnaden. Carl har alltid varit "vår bebis" som vi tillsammans kan skratta åt när han tokar sig och Philip är alltid så snäll och mån om sin lillebror. Och Carl, han är helt tokig i sin storebror!
 
Nu: packa, packa, packa!
 
Kram
1 Anonym:

skriven

Hej!
Har en fråga angående något helt annat än detta inlägg :)

Får man fråga vad ni betalade för era markiser? Sen tänkte jag även önska att du visar lite bilder på utsidan av huset :)

Mvh

Svar: Oj, det minns jag faktiskt inte såhär på rak arm men det var en hel del. Det är galet dyrt med markiser men så värt det. Bästa investeringen! Kram K
Katta

2 Karin O:

skriven

Grattis sötnosen. Förstår att det måste vara kul med två barn i familjen:)

3 michaela- mamma till tre 💗:

skriven

herreguuud..jag ser ju fortfarande honom som nyfödd! vad tiden går! grattis till sötnöten :)

4 Cecilia:

skriven

Samma här. Har 2 år och 9 månader mellan barnen och det var aldrig några problem när lillasyster dök upp :-)

Svar: Ett vinnande koncept, haha! =) Kram K
Katta

Kommentera här: