Vi ska bygga hus!


Kan knappt tro att jag skriver det men det är sant. Vi ska bygga hus! Weeih!
 
I somras började vi titta på hus men hittade inte riktigt det vi sökte. Antingen var det för mycket jobb med husen (läs totalrenoveringar) eller så var det nybyggda hus som ändå inte passade oss. Det här med att bygga har egentligen aldrig varit någonting som vi haft med i planeringen, mer än som dröm, men så dök chansen upp.
 
Radhuset ska nu säljas och det känns som vi påbörjat en galet spännande resa som på samma gång känns lite läskig. Det är ett stort projekt det här med att bygga och mycket kan gå fel om det vill sig illa. Men om allt går bra kommer det bli jättebra till slut. Å vad jag längtar till inflytt! 
 
Tänk, vårt alldeles egna hus!
 
Vad, när och hur får jag återkomma till men nu vet ni i alla fall vad som snurrat den sista tiden. Förutom semesterfiaskon!
 
Tror faktiskt att fredagsmyset får bli av bubblande karaktär ikväll...
 
Kram
1 Anna T:

skriven

Vad spännande stort grattis. När är det prel inflyttning?

2 Magda:

skriven

Åhh vad roligt, stort grattis!!

Vågar jag skriva att jag haft detta på känn, eller iaf att ni skulle bli med hus på ett eller annat sätt, utan att låta dör kaxig? Vilken dröm alltså, måste kännas fantastiskt roligt!

Tack för gratulationen! :-) Jag har fått må oförskämt bra även denna gång. Och Noah som är så pass stor nu och verkligen kan ta till sig vad som komma skall är såå glad!! Det värmer gott mammahjärtat :-)
Ja, insta lade jag ner i somras. Tyckte inte det var så längre även om jag kan sakna det också.

Ha en mysig kväll och lycka till med alla planer och val!

Kram Magda

3 Jessica:

skriven

Åh GRATTIS :D :D

4 Emelie:

skriven

Grattis va roligt!!!

5 Sanna:

skriven

Så underbart!!!! Stort, stort grattis!!! En av mina största drömmar... Kanske en dag! Fantastiskt! All lycka till er!! 🎉🎉🎉

6 Ida:

skriven

Gu va roligt! Grattis

7 Ida:

skriven

Gu va roligt! Grattis

8 Anette L :

skriven

Grattis!!
Så spännande och kul! Lycka till med alla val! Kram! ❤️

9 Weberskold.blogg.se:

skriven

Åhh gulle dej stort grattis verkligen kul !!

10 Weberskold.blogg.se:

skriven

Åhh gulle dej stort grattis verkligen kul !!

11 Lina:

skriven

Åh, grattis, vad spännande! Vi är just nu mitt uppe i vårat husbygge! 😊 Det är så roligt och helt fantastiskt att se sitt eget hus växa fram! Ni har en spännande tid framför er! 😊

Svar: Åh vad spännande, det förstår jag! Ja det blir ju liite mer verkligt när det verkligen börjar hända grejer på tomten. Just nu är det lite jobb fram tills dess =) Fast roligt jobb! Kram och lycka till även till er! =)
Katta

12 Maria:

skriven

Ett stort grattis!
Då förstår jag varför det inte blir så stora förändringar i Carls rum.
Ha en fortsatt fin helg!
Kram

Svar: Ja men eller hur. Just nu tänker jag bara på hans nästa rum =) Kram kram
Katta

13 angelicasvarld.blogg.se:

skriven

Gud va kul! GRATTIS!

Svar: Tack!! =) Kram K
Katta

14 Fru H :

skriven

Grattis till er! Så himla roligt! Vilken lycka att få vara med och välja och bestämma ALLT. Det kommer säkert bli helt underbart fint, du är ju så duktig på att inreda snyggt!

Svar: Tack, ja det ska bli urspännande! Det känns faktiskt helt fantastiskt att få vara med och bestämma allt (inom vissa ekonomiska begränsningar såklart) =) Kram K
Katta

15 Theresa:

skriven

Vad kul! Vi byggde för 7 år sen, utanför Örebro! :-) Är en jobbig men rolig resa man går igenom! Vart har ni köpt tomt? Lycka till med allt!!!

Svar: Ja men visst är det, galet roligt! =) Var vi ska bygga vill jag nog hålla lite hemligt... Kram K
Katta

16 Bindi:

skriven

Stort GRATTIS!! Så kul.
Kram

17 Annika :

skriven

Gud så roligt, stort grattis!! :)

18 Annika :

skriven

Gud så roligt, stort grattis!! :)

Kommentera här: