Poolhäng på East Beach

 
Ready, steady, go!
 
"Ska du inte bada mamma?" var nog den mest återkommande frågan under veckan och då låg jag ändå i poolen hela dagarna. Här syns bara den grundare delen av den stora poolen vid vårt poolområde men den var dubbelt så stor och på hela hotellet fanns det inte mindre än sju pooler. Vi hann inte ens prova alla...
 
 
Poolbaren där vi hämtade dricka och glass. Mot slutet av veckan vågade t.o.m. Philip beställa juice eller slush själv - på engelska! Här pausade vi i skuggan med en glass framför något tecknat då och då. Philip tyckte det var toppen!
 
 
Mina nya zebra-Havaianas fick följa med till Turkiet!
 
 
Vi två!
 
 
Man måste bara älska all inclusive när man reser med barn och Philip tyckte det var superlyxigt (och lite konstigt) att det bara var att gå och skopa upp glass när man ville. Jordgubbsglass med jordgubbssås blev favoriten och det blev måånga glassar under veckan.
 
 
Min lilla "Mitch"! Simdynan hittade vi i en butik på hotellet och hajfenan är en Swimfin.
 
 
Å vad jag längtar tillbaka när jag ser den här bilden...
 
 
Carl tar en eftermiddagsnap under parasollet. Han tyckte annars det var superroligt att bada och guppade nöjt omkring i sin gula babybadring.
 
 
 Såå härligt!
 
 
Mer bad...
 
 
...och ännu mera glass!
 
Hotellet var verkligen jättefint och vi kan absolut tänka oss att åka tillbaka, trots att Henrik blev jättedålig under vår semester. Här fanns allt och hotellet var genomtänkt och superfräscht. Lollo och Bernie behöver jag väl knappt nämna. Vilken hit! Tyckte att inredningen på hotellet påminde lite om Ikea, speciellt i bufférestaurangen, men så är det också en svensk designbyrå som varit med och designat hela hotellet.
 
Sen kommer jag nog aldrig våga boka in oss på ett hotell framöver som inte har en läkare på plats. Vågar knappt tänka på hur det hade gått om vi inte hade haft en bra läkare på hotellet.
 
Det får bli en tidig kväll här för imorgon åker vi iväg på en liten road trip...
 
Kram
1 Bindi:

skriven

Så herligt. I dag har vi rigtig koldt og regn i Malmö. Skønt at drømme sig tilbage til sommeren.
Kram

Kommentera här: