Jo nu längtar jag

 
Jag har alltid älskat julen och nu när butikerna börjar plocka fram sitt julsortiment så har mitt jullängt kickat in på allvar. Inte så lång tid kvar nu...
 
Blir så inspirerad av den här bilden som jag hittade inne på Ikeas Livet hemma. Med kaktusar, gröna växter, krispigt vitt och lite bling.
 
Några röda tomtar blir det inte i år heller så lite såhär kan jag faktiskt tänka mig julen 2014, om jag får byta ut det guldiga på bilden mot silver. 
 
 
Ääälskar att köpa hem nya fina omslagspapper inför julen och etiketterna med siffror ligger redan här hemma och väntar. Vilken färgskala ska man satsa på i år? Hm...
 
 
Fint tycker jag!
 
Nu ska jag och Philip titta på slutet av "Hemlig lördag" med Tant Lycra här och sen ska vi mysa ihop oss i soffan och se "Så mycket bättre". Var egentligen bjuden på fest ikväll men jag ställde in i sista minuten. Var helt enkelt för trött. Vi har den första lugna helgen (och alla är hemma - jippi) på evigheter så det känns väldigt tacksamt med en hemmakväll...
 
Kram
1 S:

skriven

Jullängtet kommer smygande här med! Apropå Ikea, de små förvaringslådorna du har vid Philips skrivbordshylla som du hittat på köksavdelningen där, är de svarta el grå inuti? Kikade på sådana idag men hittade bara grå... Kram!

2 S:

skriven

Jullängtet kommer smygande här med! Apropå Ikea, de små förvaringslådorna du har vid Philips skrivbordshylla som du hittat på köksavdelningen där, är de svarta el grå inuti? Kikade på sådana idag men hittade bara grå... Kram!

Svar: Lådorna har grå insida så det var rätt lådor du tittade på. Superpraktiska med handtaget och dom rymmer lagom mycket när man sorterar upp bilar i en, småprylar i en osv. Kram
Katta

3 Bindi:

skriven

Ser også frem til,at begynde at julepynte...fast,jeg venter til 1. Advent hihi. Bliver lidt for tidligt for mig med jul i ljus og varmt vejr;-)
Kram

Svar: Ja jag väntar också till 1:a advent, någon måtta liksom ;) Först är det ju Halloween! Kram
Katta

4 Karin O:

skriven

Ja nu längtar man massor:)

Svar: Visst gör man! Och julen blir extra rolig när man har barn, visst? Kram K
Katta

5 Sandra:

skriven

O ja, vad man börjat längta nu! Och dessutom har jag lovat mig själv att vara ute i god tid med julklapparna ;) Kram

Svar: Jag också, men det känns som jag kommer misslyckas med det i år igen. Men jag har en strategi i alla fall. Haha! Kram
Katta

Kommentera här: