Ett par nya

 

Äntligen!
 
Klickade hem ett par nya tofflor från Shepherd för några dagar sen och igår plingade det till i mobilen. Älskar att hasa omkring i myskläder och sköna tofflor här hemma på kvällarna och jag tror jag haft Shepherd-tofflorna i alla färger snart. Den här ballerinamodellen är favoriten!
 

Så mjuka och sköna att hoppa i på morgonen när man kliver upp ur sängen.
 
Strax väntar "Bonde söker fru" och sen kommer jag förmodligen stupa i säng. Puh, lång dag idag...
 
Kram
1 Sriwanna Salomonsson:

skriven

Åh, vad fina! Jag måste också köpa mig ett par innetofflor, det är så himla kallt på golvet här hemma.

Svar: Dom är urmysiga! Men jag är lite sugen på ett par Flattered nästa gång, ursnygga!
Katta

2 LillaLoppan:

skriven

Jättefina och ser såå sköna ut! Vart har du hittat dem i den färgen? Är sulan samma färg eller ljusare?

Svar: Hm, beställde mina från Brandos. Sulan är ljus (tyvärr)... Supersköna!!
Katta

3 Linda:

skriven

Vad fiiina!! Hur var de i storlek?! Kramar Linda

Svar: Jag skulle säga att dom är normala i storlek! Kram K
Katta

4 Liza:

skriven

Men åh, jag skall minsann också klicka hem mig ett par sådana där tofflor!! :) Både fina och ser så mysiga ut! :)

Svar: Suuupermysiga, och varma nu när det börjar bli galet kallt ute. Brr! Kram
Katta

5 Kristin/onlyfemale.se:

skriven

De är verkligen ljuvliga, har de rosa men blev väldigt sugen på ett par nya svarta nu. Kram

Svar: ...och jag är sugen på dom rosa OCH dom bruna, haha!
Katta

Kommentera här: