Kalashelg

 
Fredagslugnet har lagt sig, för ett litet tag i alla fall...
 
Just nu står Idol på men jag ska strax lämna soffhörnet för att gå ut i köket och baka en chokladtårta. Imorgon blir det kalas och vi ska äntligen fira Carl som fyllde 1 år i lördags. Då hade vi fullt upp med annat så vi tar igen det den här helgen.
 
Min lilla bebis har blivit stor...
 
Kram
1 Magda:

skriven

Grattis Carl!! 🎈🎉

Trevlig kalashelg!
Kram

2 Nadja:

skriven

Jag lästa att i er förra lägenhet hade ni vit högglans bänkskiva och högglans skåp, vi går i funderingar på nytt kök och jag undrar nu angående er bänkskiva i högglans vit, blir de lätt repor i denna? Är den opraktisk? Tacksam för tips :)

Svar: Hm, nu var det så många år sen men jag upplevde inte att det blev repor i den. Tyckte att högglans var superbra när man bakar minns jag. Degen fastnar inte alls så att baka bullar eller pepparkakor var som en dröm ;) Kram K
Katta

3 Bindi:

skriven

Grattis,Carl! Redan ett år💙Tiden går så fort.
Hoppas ni får en rolig helg.
Kram

Svar: Ja det går ju nästan föör fort just nu. Gaah! Kram kram
Katta

4 Liza:

skriven

Åh, vad roligt för lillkillen att få sitt första kalas! :)
Hoppas att er helg varit fin tillsammans med vänner och familj! :)
Kram

Svar: Ja eller hur! =) Kram K
Katta

5 Camilla:

skriven

Hej! Får man fråga vilken typ av bänkskiva ni har och vad färgen heter? Tack på förhand! Hälsningar Camilla

Svar: Det är granit och färgen är mörkgrå :-) Kram
Katta

6 Camilla:

skriven

Tusen tack! Jättefin blogg du har Katta! 😊

Kommentera här: