Vi tjuvstartar

 
Idag när vi kom hem från förskolan kände jag och Philip för att tjuvstarta lite. Inte långt kvar till 1:a advent nu så det fick bli pepparkaksgifflar från Pågen (urgoda) och pepparkakor till mellisfika. 

Carl brukar alltid sova direkt när vi kommer hem så jag passade på att bläddra igenom nya Lantliv medan Philip tittade igenom nya Bamse som låg i brevlådan. Bara en sån sak!
 
 
Ett nytt våningsfat i precis lagom storlek har flyttat in och jag tänker mig att det kommer passa perfekt till julgodiset. Eller bara som det är med några julgranskulor eller andra dekorationer på...
 
Våningsfatet i tenn kommer från den fina nätbutiken House No. 5 som bl.a. har märken som PB Home, Maileg och Bombadill. Fatet som kommer från IB Laursen hittar ni här!
 
Nu i november som har alla som klickar hem någonting från nätbutiken chansen att vinna presentkort så passa på att klicka hem klapparna i god tid. Usch, det får bli en påminnelse till mig själv för jag är sent ute i år igen men då är nätbutiker väldigt bra. Klickade hem nästan alla barnens julklappar i fjol och jag gör nog samma sak i år igen. Det är min plan i alla fall. Så smidigt!
 
 
Nu är det inte långt kvar till advent. 18 dagar för att vara exakt. Weiih!

Kram
 
(I samarbete med House No5)
1 felicia:

skriven

Vilken mysig eftermiddag!!

2 Bindi:

skriven

Åååå,længter til december og jul :-))

3 Bebismamman:

skriven

Mysigt! Hur smakade teet? Gran låter...hm.. Lite speciellt :)

Svar: Ja ja var också lite tveksam till gransmaken men det är jättegott. Smakar som lite kryddig julig citrus, typ! ;) Haha!

Sen var ju burken ursnygg, bara en sån sak!
Katta

4 bexollila:

skriven

missa inte att du kan vinna en personlig header - http://www.nattstad.se/bexollila/vinn-en-personlig-header-16181924 eller varför inte en topp värd 299: - http://www.nattstad.se/bexollila/tavling---alla-kan-vara-med-16155210 eller varför inte både och :D?

Kommentera här: