Ny poncho

 
Älskar min nya poncho från Line by Evany!
 
För ett tag sen var jag hemma hos Sofia (som tillsammans med sin kollega Eva står bakom Line by Evany som bl.a. säljer inredning, smycken och accessoarer) på ett mysigt homeparty och då föll jag för den här underbara ponchon i mjukaste cashmere.
 
Älskar ponchos! Tycker det ser så klätt ut på något vis och den här modellen kommer funka lika bra på hösten och våren som kyliga sommarkvällar på Västkusten med tanke på den värmande cashmeren. Sen gillar jag halsringningen lite extra mycket och hur den går att variera. Tyvärr syns det inte på bilden speciellt bra men det blir en fin detalj.
 
 
Kallt tänker ni? Nej, jag hade en cashmeretröja under så jag höll mig varm och skön men en mössa åkte på nästan direkt.
 
Ha en skön söndag!
 
Kram
 
Ps. Sofia och Eva söker just nu efter nya representanter till sitt säljteam så titta in på Line by Evany för mer info. 
1 Frida:

skriven

Såå snygg du är Katta! Och ponchon! Skulle gärna se mer av outfitsbilder och liknande. Du har så snygg stil!
Ha en fin kväll! Kram

Svar: Men tack Frida! Tycker just outfitbilder är såå jobbigt att få till (går ju mest hemma i myskläder numera, haha) men jag ska försöka bättra mig. Kraam
Katta

2 Annika :

skriven

Den var mycket snygg på dig! Bra köp :)

Svar: Tack A! Kram
Katta

3 Elin:

skriven

Så snygg! Jag har den i ljusrosa, men är bra sugen på en svart! Kul att du är nöjd med din. Kram!

Svar: Den ljusrosa är såå fin! Dras ju också till rosa och jag vet att dom även haft en i starkare rosa, typ cerise. Såå snyggt på sommaren! Kraam ps. Tack för inbjudan som kom på posten idag. Det lät ju supermysigt, gulle dig! =) Henrik är tyvärr iväg med jobbet just då så jag kan inte komma ifrån.
Katta

4 camilla:

skriven

Snygg-Katta! Stilen klär dig verkligen!

Kram

Svar: Men tack Camilla!! =) Kraam
Katta

5 Elin:

skriven

Jaga, den cerise har jag nog sett! Alla är ju såå snygga, nu har det kommit med vœlanger och kabelstickade varianter också, men jag tror jag ska önska mig en klassisk svart i julklapp! :) vad synd att du inte kan komma, hade varit kul att ses och jag tror du hade gillat produkterna (eller mina saffransmuffins) ;) men det blir fler gånger! Ha en jättemysig helg nu med familjen nu! Grattis förresten till husköpet! :) kraaaam!

Svar: Ja det hade jag verkligen gjort! =)
Svart är alltid svart, som jag brukar säga ;) Kraaam K
Katta

Kommentera här: