Mellan fyra ögon

 
Min plan för onsdagskvällen är att fortsätta läsa i boken som jag började på tidigare idag. Brukar som vanligt finnas tusen saker att ta tag i och som lockar när barnen väl somnat så vi får väl se hur det går med den saken...
 
Fick tips från en av läsare om att sätta på en ljudbok när man inte har tiden att sätta sig ner med en bok och det ska jag nog apa efter. Jag lyssnar ju ofta på olika poddar nu när jag är hemma eller ute och går med Carl i vagnen och det funkar jättebra. Perfekt sätt att få input och ny inspiration när man är hemma och mest umgås med en 1-åring om dagarna. Ljudböcker känns lite som samma sak så stort tack för tips! 
 

Vad tycker jag om boken än så länge? Stilen är den samma som i tidigare böcker om Marianne Jidhoff och jag gillar den här typen av intrig. Inte så djupt och komplicerat men väldigt spännande.
 
Perfekt läsning för en mörk onsdagskväll i november!
 
Kram 
1 Linn:

skriven

För ljudböcker så kan jag rekommendera Storytel. Finns som app till mobilen och där kan man lyssna fritt på mängder av titlar. Jag har varit medlem i flera år och får aldrig nog.

Svar: Tack för tips! Har precis laddat ner appen så nu ska jag bara skapa mig ett konto. Verkar ju urbra!! Och perfekt med alla barnböcker! Kram
Katta

2 Marie:

skriven

Precis som Linn skrev här ovan så använder jag också Storytel. Jag har själv två små och hinner verkligen inte sätta mig ner och läsa en bok. Men ljudbok lyssnar jag ofta på när jag städar, lagar mat (när maken är hemma och tar barnen) och bäst av allt- på jobbet. Toppenbra!
Kram

Svar: Nu har jag också laddat ner Storytel efter era tips =) så nu ska jag bara sätta mig in i det. Verkar ju superbra! Kram K
Katta

Kommentera här: