Mäklarbilder

 
Carls rum en trappa upp...
 
Nu när radhuset är sålt och alla papper är påskrivna efter konstens alla regler så tänkte jag passa på att visa några av mäklarbilderna som låg ute på Hemnet.
 
Brukar ofta få önskemål om att jag ska visa hela rum och inte bara detaljbilder eller enstaka vinklar från barnens rum. Det är smått omöjligt att fota med ett vanligt objektiv så därför tänkte jag att det kanske kunde vara roligt att få se rummen i sin helhet. Nästan i alla fall!
 
 
Hallen på övervåningen med pojkarnas rum, vårt sovrum, ett allrum och ett badrum.
 
 
Och sist men inte minst Philips rum!
 
Har inte börjat fundera på hur jag vill ha det i barnens rum i huset men det kommer nog längre fram när vi börjar närma oss. Den där heltäckningsmattan vi funderade på valde jag bort till slut så det blir parkett i båda killarnas rum.
 
Kram
 
Ps. Bilderna är inte mina egna utan hämtade från Fastighetsbyrån och tagna av deras fotograf.
1 Anonym:

skriven

Jättefina rum!

Svar: Tack! =)
Katta

2 Maria:

skriven

Så fina rum dina killar har!
Ska bli roligt att följa er i nya huset!

Svar: Vad roligt att du också ser fram emot husresan, är så sugen på att allt ska dra igång nu =) Kram
Katta

3 livet med aspergers syndrom :

skriven

Så fint

4 Sriwanna Salomonsson:

skriven

Fint Katta! :)

5 Karin:

skriven

Ser jättefint ut!:)

Svar: Tack Karin! Bara att hoppas på att det blir så bra som vi har tänkt oss ;) Kram
Katta

6 Hanna Karlsson:

skriven

Fina rum!

Svar: Tack Hanna! Kramar
Katta

Kommentera här: