If Stilsäkert

 
Spana in när min Everyday-kollega Anna får tips på hur hon bäst förvandlar en klädkammare till en mysig barnkammare till sin lilla dotter Hollie.
 
Ni minns säkert If Stilsäkert som jag och Carl var med i tidigare i höstas?
 
If Stilsäkert är webbtv-serien som inspirerar till en snyggare och säkrare vardag. Duktiga stylisten Amelia Widell tillsammans med Kajsa och Petra från If hälsar på hemma hos mig och sju andra bloggare och inspirerar oss kring olika projekt. Det kan vara en tvättstuga som behöver en makeover eller en uteplats som ska fixas till.
 
Och hur inreder man bäst när man har en öppen planlösning? Där suger jag åt mig alla tips eftersom det är precis vad vi kommer ha i nya huset...
 

Fler bakom-kulisserna-bilder och avsnittet jag är med i hittar du på If:s hemsida. Där finns även alla avsnitt, moodboards, massor av bra inredningstips och all övrig info.  
 
Nu - förmiddagsgröt till Carl och kaffe till mig!
 
Kram