Glade-jul

 
Med bara en vecka kvar till 1:a advent så kör jag på med jul här inne. Vem skulle inte bli glad för en sån här fin korg?
 
 
Med juläpplen, kanelstänger och nejlikor. Det doftar med andra ord galet juligt här hemma just nu. Mmm... Doftljusen är nyheter från Glade!
 
Mina måndagskvällar spenderar jag på nästan exakt samma sätt. När killarna har somnat är det tända ljus, soffhörnet och "Ensam mamma söker" (haha) som gäller.
 
Kramar
 
1 Karolina:

skriven

Men vad mysigt det ser ut!! Jag har också tjuvstartat med det juliga, idag köpte jag årets första julgranskulor:)

Svar: Å vad mysigt! Vad blev det för några? Tror vi har pynt till granen så det räcker och blir över men man blir ju alltid lite sugen på något nytt =) Kram kram
Katta

2 Christin:

skriven

Åh vilken fin julkorg. Kan tänka mig att ljuset doftar kanel och äpplen, helt underbart gott och mysigt! Hihi jag ser också på ensam mamma söker! Det är ett bra och underhållande program man kan varva ner till :) Kram!

Svar: Rätt gissat på dofterna! =) Såå härliga juldofter! Ja men visst är det skönt med såna där lättsamma dejtingprogram. På kvällarna vill jag oftast bara varva ner och tänka på något annat och då är det rätt skönt att fly in i. Och skratta lite mellan varven! Och idag ser jag fram emot bönderna, haha! Kraam
Katta

3 Michelle:

skriven

Vilken härlig korg! Juletider är ju underbart. Att få pynta och julpiffa med ljusstakar, stjärnor, dofter och julbaka :)

Hoppas allt är bra med dig!

Kram

Kommentera här: