Foxy lady down coat

 
Har velat och velat men nu så tror jag att jag hittat rätt!
 
Äntligen har jag bestämt mig för en vinterjacka och valet föll på en Foxy lady down coat från Mountain Works.
 
Provade jackan (eller kappan kanske man ska säga för den går ända ner till knäna) inne på Debut här i stan för någon vecka sen men då fanns den bara i brungrönt. En supersnygg nästan olivgrön färg men tyvärr så passade jag inte alls i nyansen så det var bara att leta upp en svart jacka på nätet som just nu är påväg hem till mig.
 
Bara att hålla tummarna för att den svarta är lika fin på som tänker mig....
 
Kram
1 Anna:

skriven

Sååå fin jacka!
På tal om något helt annat, har för mig att du har ljusstaken Milano?
Vi fick vår i går & den är verkligen jättefin.
Meeen, jag tycker den lyser så starkt.
Har du dimmer till din?
Vet inte om det ens går att koppla dimmer till den :(
Vi har 7w på våra lampor, har du det med?
Man kanske vänjer sig med tiden.
Hoppas du får en bra helg kram från Anna

Svar: Jo men den lyser ganska starkt, det har du rätt i. Jag har samma lampor i som kom med ljusstakarna så det borde vara samma som du har. Det borde ju gå att koppla på en sladdimmer men jag har faktiskt inte testat. Hm...
Kraam K
Katta

2 Linda:

skriven

Så rätt! Bästa jackan. Älskar min!.. fryser aldrig o ej heller dösvettig ;)

Svar: Såå skönt att höra! Gud vilken ångest jag haft för min, men så är jag en velmaja också ;) Kram K
Katta

3 Liw - FINA LYAN:

skriven

Den är superskön!!! Älskar min, har exakt samma i svart :) fast min päls är nog lite mörkare..

Svar: Ja det blev den till slut. Såå himla gosig!! Min päls är nog också lite mörkare på bilden när jag tänker efter... =) Kram kram
Katta

4 Liw - FINA LYAN:

skriven

bild på den.. ;)

http://finalyan.se/2013/october/vinter-puffjacka.html

Kommentera här: