1:a advent hos oss

 
1:a advent idag. Blir som ett litet barn när julen närmar sig men det är ju så mysigt!
 
Det första vi gjorde imorse var att tända kalenderljuset från Tine K och sen har vi bockat av både Djupadalsbadet (för Philip och Henriks del) och en eftermiddagsfika med pepparkakor och lussebullar. Myys med 1:a advent!
 
 
Nu ska jag leta fram ett passande omslagspapper och slå in ett paket till Philip. Adventskalendern med Lego som jag visade er tidigare i veckan ligger redan inslagen och klar men så hittade jag en supermysig och passande julbok som han också ska få imorgon. Får visa vilken en annan dag...
 
Hoppas ni alla har en supermysig söndag!
 
Kram
 
1 Karolina:

skriven

Snälla Katarina! Kan du tipsa om butik här i Örebro att köpa klänning i? Ska passa till julfest:) jag känner mig lost!

Svar: Oooh, vad roligt med julfest! Jag skulle titta in på Sisters som du hittar på torget vid Nikolaikyrkan. Annars har vi Debut mitt emot Saluhallen som har supersnygga grejer. Titta även in hos Prêt som ligger mitt emot Debut. Liite tantig butik vid första anblicken men dom har en hel del snyggt =) Hoppas du hittar någonting snyggt. Vad ar du hittat för boende? Kram K
Katta

2 Marielle:

skriven

Hei,
Så fint du har det! Er skapet på veggen et Ikea Bestå? Eller er det et annet Ikea skap?

Svar: Det är ett äldre Ikea-skåp som heter Friel. Men det är väldig likt Beståserien! Kram K
Katta

Kommentera här: